Tåkelys til Golf IV. Hvor få tak i?

Anbefalte innlegg

Har kikket litt rundt etter tåkelys til golfen min men finner kun Hella lykter til Golf IV eksklusive turbo. Noen som vet om det er noen egne typer til Golf IV GTI eller må de modifiseres litt? Og er det noe vanskelig å montere eller er det rimelig plug & play?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte tåkelys til min Golf IV TDI stasjonsvogn på ebay. Fikk vite at det ikke ville komme til å passe nede i grillen i det hele tatt siden det var TDI og bla bla bla.... Men det var rimelig plug and play når jeg fikk trøkkt de på plass!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På nokre av dei må du til å flytte rundt på horna bak fanger på førerside. Spørs kva slags du kjøper. For all del ikkje kjøp av dei billige med krom rundt pæra som du finner på ebay å div plasser. Glasset sprekker FORT på desse. Hella sitt kit får du for rundt 1000-1500kr og er av skikkelig kvalitet. Må kanskje fjerne litt av et deksel bak fanger på passasjer side for å justere på desse + flytte på horna som nevnt, men elles går alt fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.