#1 Skrevet September 3, 2008 Noen som skal nedover? Jeg skal, og kjører mest sansynlig hjemmefra i hal 4-4 tia.. PM eller noe om noen vil hitch-a-hike! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2008 Noen som skal nedover? Jeg skal, og kjører mest sansynlig hjemmefra i hal 4-4 tia.. PM eller noe om noen vil hitch-a-hike! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=132912 !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2008 pokker tore;) hadde jeg visst du skulle nedover litt tidligere så hadde jeg kastet meg på at this very moment! hvem er det du skal nedover med da?... aah! har så sykelig lyst:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2008 Ej skal berre aleine.. Kan ikkje du hive dej med da? Tenk på det til i morga da, så sende du mej ei melding eller ringe: 41421161;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...