Fikk litt lyst på BMW E30 cab...

Anbefalte innlegg

...etter å ha sett denne ufattelig lekre saken:

GTi_0006_Drive_Me_Please.jpg

ACS_etukulma.jpg

Details_sisustaa.jpg

Projekti_etupenkit.jpg

Viser ihvertfall at der finnes håp også for en E30 som har passert godt over 400' km :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET er hva jeg kaller BMW :)

Men seriøst vært bedre uten hu dokka på nederste bildet med mage inn-trekt :P Snakk om sparkel !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men seriøst vært bedre uten hu dokka på nederste bildet med mage inn-trekt :P Snakk om sparkel !

Forsåvidt enig, men eneste bildet jeg fannt av interiøret : vinke :

Edit: fannt noen bilder av interiøret så jeg byttet ut det ene bildet for å slippe mer diskusjon om dama ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den må jeg virkelig si falt i smak !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt enig, men eneste bildet jeg fannt av interiøret : vinke :

Hehe.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var jo Ùbernice!

(snakk om spakkel på ho interiøret der ja:P)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner faen ikke hva dere prater om, hadde dere hadde hatt sjans, hadde der tatt både bilen og sprakelen som følger med;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle det ha fulgt med noe sparkel der, burde det komme fra en gammel bulk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nam nam... er ikke vanskelig å finne seg E30 cab i dette landet ihvertfall.. kryr av de til salgs, ihvertfall 325.. dessverre virker det som det er mest cab. kjedelig for oss som vil ha tak på den i så fall, for de som er med tak virker det som har hatt "dårlig smak" som beste salgsargumet. Makan til rånete rælete opphora greier skal man lete lenge etter. Trist, for de kan bli så utrooooooolig rå, noe denne caben hinter til :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en ordentlig BMW, å jeg hadde ikke hat noe imot å hatt en BMW når det gjelder E30.

Virkelig et fint eksemplar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E30 må være noe av det beste BMW har laget.

Tidløst design og kjøreegenskaper.

E30 325i er faktisk en ganske så sprek bil som du ikke trenger å betale skjorta for..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråkker sikkert på noen tær nå men uten de felgene hadde ikke jeg snudd meg to ganger etter den bilen der. Et bevis på at felger "gjør" bilen til det den er.......men det er min mening. Sier ikke det fordi det er en Bmw faktisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E30 325i er faktisk en ganske så sprek bil som du ikke trenger å betale skjorta for..

Litt O.T, Men E30 325 er billig helt til du ringer forsikringa.. :P

Skal se om jeg ikke får ut et par bilder av Touringen til en kompis. rimelig strøken og den legger 2 svarte striper med et lite host av en dump imellom gearskiftene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråkker sikkert på noen tær nå men uten de felgene hadde ikke jeg snudd meg to ganger etter den bilen der. Et bevis på at felger "gjør" bilen til det den er.......men det er min mening. Sier ikke det fordi det er en Bmw faktisk.

det er jo helt riktig.. men sett org felger på de aller aller fleste klubb bilene, og ingen av de hadde fått ett ekstra blikk annet enn evnetuelt av ren : haha :

felger har gjør bilen, men ikke uten at bilen også gjør felgene.. kunne funnet mange tilfeller der bilen de felgene hadde fått bilen til å se latterlig ut og motsatt.. og dessverre er det alt for ofte alt for lite "tanke" bak ett felgvalg blant "folk flest"...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjorta må være ett relativt begrep, for det er vel mer eller mindre kål umulig å finne en brukelig E30 325 til under 50 virker det som.. og skal man ha ett strøkent ex med "riktig" stuk så blir det fort nære hundrelappen eller mer.. men igjen, da har man jævlig grom bil for 100.000 da.. litt avhengig av hvordan man ser på det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

leste en gang til... vil det si at du ikke hadde snudd deg to ganger med ett sett OZ futura på den? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe kommer helt an på hvordan de Futuraene så ut det. Går en bil her i byen med noen kantkjørte å helt utrolig herpa felger. Men ja hadde de vært strøkne å med skikkelig kant på så hadde jeg nok snudd meg to ganger etter den ja ;) Men med 7x15 MIM felger....?? NEI. Syns ikke den bilen var såååå tøff sett bortifra felgene faktisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett å slett en drømme bil,hehe gikk rett inn på Finn.no for å se etter mulige prosjekter,og som der er skrevet i tråden her så vil en slik bil som den hvite Bmw bli ett dyrt posjekt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bortsett fra en fantastisk flott custom interiør, ett superstrøkent karoseri med korrekt mods osv så er det kun felgen igjen som gjør denne bilen... for sånn er det ikke på omtrent alle VAG også :tr:

Ihvertfall en perfekt E30 i mine øyne og det blir ikke værre når 3,5 liters motoren som står i nå vistnok blir byttet i V8er iløpet av vinteren :) (litt rart valg av motor til en E30, men utifra deg jeg har lest så tror jeg han vet hva han gjør)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...etter å ha sett denne ufattelig lekre saken:

GTi_0006_Drive_Me_Please.jpg

Lekker sak ja....... og bilen var ikke så værst den heller. :P:p:p:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

deilig E30 :) nam nam..

Alle E30 facelift er deilige i linjene :)

Min touring (mangler div. lister, touring skjørtene o.l etter lakk på bildet da, forresten til salgs, løp å kjøp :) )

IMG_1804-1.jpg

IMG_1807.jpg

Min E30 koster vel 3500 i forsikring i året, dyrt? nei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E30 er lekre biler. Har veldig lyst på en 325 eller M3 selv, men ikke cab.

Kunne godt tenkt meg en nyere BMW og. Heller en ny 5-serie enn en ny A6 i samme prisklasse. Selv en stor bil som 525 (3.0L) er jo morsom å kjøre! Kan ikke sammenlignes med de store Audi-skipene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av favorittene dette. Må nesten legge ut bilde av 325ien jeg hadde en gang i tiden,fant ikke bilde av bilen med Azev felgene da men. Ganske sprek ja mener den veide bare 1080kg ca. MEN lyden: rock :

P1010021.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.