#26 Skrevet September 4, 2008 (endret) Både bilen og dama falt i smak:p Nå har jeg ikke sett de interiør bildene enkelte snakker om da. E30 er tøffe biler! Dessverre veldig mye skit som selges. Kjørte E30 325 cab for noen år siden. Går greit og suveren lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 4, 2008 om jeg noengang skal ha bmw så blir det nok E30 M3 for det er rett å slett en bil jeg liker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 4, 2008 om jeg noengang skal ha bmw så blir det nok E30 M3 for det er rett å slett en bil jeg liker Bare så synd at 325 motorene har myyyye fetere lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 4, 2008 hehe sant nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 4, 2008 Jeg kan vel stor trygghet si at e30 er de fineste bmw'n som ble laget, ihvertfall m3'n!! etter det så har det jo tapt seg greit! >=) så litt igjenom de andre bildene av den bilen der! ikke rare greiene han hadde å starte med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 4, 2008 (endret) Her er BMW E30 med mening etter http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14347622&sid=xz2cabFYTC_796492&WT.svl=Bilde Sjelden vare hvertfall Har hatt masse BMW. men desverre aldri M3 Men av E30 har jeg hatt 320i, 323i, 325 og 325IX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 4, 2008 Bare så synd at 325 motorene har myyyye fetere lyd Tja.. Er jo greit med lyd i en M3 når en trør på og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 4, 2008 Her er BMW E30 med mening etter http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14347622&sid=xz2cabFYTC_796492&WT.svl=Bilde Sjelden vare hvertfall Har hatt masse BMW. men desverre aldri M3 Men av E30 har jeg hatt 320i, 323i, 325 og 325IX Av cab så synes jeg faktisk den er penere uten M3 breddinga men for all del grei den du linket til selv om den blir rimelig dyr siden prisen er uten avgifter! Men når dette først har blitt ein E30 tråd er det fint få her til lands som overgår den som går i Haugesund, bremset til 618 hk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 4, 2008 LOL men dette må da være bilen for et VWAudi-Club medlem E30 på finn.no tilsalgs med Audi 2.2L Turbo Tror noen trenger en ny diffsperre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 4, 2008 Av cab så synes jeg faktisk den er penere uten M3 breddinga men for all del grei den du linket til selv om den blir rimelig dyr siden prisen er uten avgifter! Men når dette først har blitt ein E30 tråd er det fint få her til lands som overgår den som går i Haugesund, bremset til 618 hk: Må vel si meg litt uenig i det med breddninga. Syns M3 skjermene slår alt med eller uten tak. selv om jeg kansje likesågodt kunne tenkt meg en M3 med tak. alle kan jo uansett ikke ha samme smak. Men nå er jo jeg golf rallye fan og da vet ikke om prisen er så galen. aner ikke hva avgiften kommer på. men dette er jo en rimelig sjelden vare. Litt forskjell på å ha en cab det er produsert under 800stk av. Ikke helt det samme som: Denne fargen er det kun 200stk av. kun xxx ble produsert med servo kun xxx kom uten takluke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet September 4, 2008 LOL men dette må da være bilen for et VWAudi-Club medlem E30 på finn.no tilsalgs med Audi 2.2L Turbo Tror noen trenger en ny diffsperre.. Nå er det faktisk så jeg fikk litt lyst på bmw å... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet September 5, 2008 LOL men dette må da være bilen for et VWAudi-Club medlem E30 på finn.no tilsalgs med Audi 2.2L Turbo Tror noen trenger en ny diffsperre.. Han skulle fått på RS2 manifold eller grenrør for å fått frem femmerlyden enda mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet September 5, 2008 Må vel si meg litt uenig i det med breddninga. Syns M3 skjermene slår alt med eller uten tak. selv om jeg kansje likesågodt kunne tenkt meg en M3 med tak. alle kan jo uansett ikke ha samme smak. Men nå er jo jeg golf rallye fan og da Skulle jeg hatt M3 skulle det vært med tak, ingen tvil om det valget for min del ihvertfall Liker Rallye jeg også, men spørs om jeg hadde vært fan av Rallye cab for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet September 5, 2008 Skulle jeg hatt M3 skulle det vært med tak, ingen tvil om det valget for min del ihvertfall Liker Rallye jeg også, men spørs om jeg hadde vært fan av Rallye cab for det he he rallye cab ja.. det hadde vert noe. må si meg litt enig i m3 uten cab.. uansett knallbra bil, har alltid sagt jeg skal ha en e30 m3 i løpet av livet. må vel skyndte meg før de stiger i pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet September 5, 2008 Av cab så synes jeg faktisk den er penere uten M3 breddinga men for all del grei den du linket til selv om den blir rimelig dyr siden prisen er uten avgifter! Men når dette først har blitt ein E30 tråd er det fint få her til lands som overgår den som går i Haugesund, bremset til 618 hk: OZ Mito med skikkelig kant dette her? Har du fler bilder Tord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet September 5, 2008 he he rallye cab ja.. det hadde vert noe. må si meg litt enig i m3 uten cab.. uansett knallbra bil, har alltid sagt jeg skal ha en e30 m3 i løpet av livet. må vel skyndte meg før de stiger i pris Tja, prisstigningen startet rimelig godt for et par år siden.. Nå begynner de å blir rimelig dyre i Tyskland og.. Så løp å kjøp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet September 5, 2008 Tja, prisstigningen startet rimelig godt for et par år siden..Nå begynner de å blir rimelig dyre i Tyskland og.. Så løp å kjøp.. He he holder me de bilene jeg har tror jeg. jeg holdt på å kjøpe M3 før jeg kjøpte den første rallyen, da var jeg å så på en på bryne til 75000kr Så begynte de sakte men sikkert og stige til over 100 000 osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet September 5, 2008 Av cab så synes jeg faktisk den er penere uten M3 breddinga men for all del grei den du linket til selv om den blir rimelig dyr siden prisen er uten avgifter! Men når dette først har blitt ein E30 tråd er det fint få her til lands som overgår den som går i Haugesund, bremset til 618 hk: Den der var utrolig tøff! Du har ikke mer info/bilder om den? Fikk veeeeldig lyst på M3 E30 m/M5 motor + snurre nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 5, 2008 Den der var utrolig tøff! Du har ikke mer info/bilder om den? Fikk veeeeldig lyst på M3 E30 m/M5 motor + snurre nå.. Bilen er opprinnelig en 320 men med M3 utseeende, motor er fra en 525 om jeg ikke husker helt feil og om jeg ikke husker feil er den faktisk godkjent med motoren! Kristian: Felgene er OZ Mito ja, 9 og 10,5x18 Står foresten litt om den på sida til Felgen Garage også itillegg til at der er en laaaang tråd på BMW forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet September 5, 2008 (endret) er jo en kar fra bilforumet med E30 V12 twin turbo Godkjent tilogmed! http://videos.streetfire.net/video/Bmw-e30-v12-twin-turbo_99202.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...