#1 Skrevet September 3, 2008 Trenger litt dele hjelp jeg... Noen som veit hvor jeg kan få tak i detta eksos-feste her? Delenummeret er 8D0 253 147 Er litt rusta i filler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2008 Dette får du nytt hos Audi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2008 Dette får du nytt hos Audi.. Er det eneste mulighet tru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2008 Er det eneste mulighet tru? Er ikke det der en del av eksosen da? bruker bare å sveise det fast igjen når jeg kommer over denslags på service osv. Ikke om røret er opprusta seff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2008 Er ikke det der en del av eksosen da? bruker bare å sveise det fast igjen når jeg kommer over denslags på service osv. Ikke om røret er opprusta seff. Det stemmer... Er bare den gummi greia som kan kjøpes utenom... Så da må jeg ta sveise kurs, eller finne på noe annet lurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...