#1 Skrevet Oktober 28, 2004 På min x'94 Passat var det justerbar intervall på vindusviskerne. Man slo på intervall, og slo av med en gang. Ventet så lenge man ville intervallen skulle vare, og slo på intervall igjen. (Teit forklart, men dere skjønner vel). Mener å huske at på f.eks Golf II så kunne man sette inn et tilsvarende relè for å få samme funksjonen. På poloen er det ikke justerbar intervall, så jeg lurer på om et relè fra en annen VW med denne fuksjonen kan passe rett over. Noen som har peil? Gjerne gi meg et delenr. om noen vet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2004 Vet bl.a A8 har denne funksjonen. Men jeg er usikker om det passer i Poloen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2004 Delenr 191 121 253 AL om jeg ikke husker feil, for dlenr til rele til Golf III 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2004 Husker du delenummer til polo 86c også eller, Frode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2004 Her er litt tråder det står litt om dette... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=1108&highlight=intervall http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=1648&highlight=intervall http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=3457&highlight=intervall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2004 Tipper det er plug end play/pray på 86c også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Frode Gulbrandsen Delenr 191 121 253 AL om jeg ikke husker feil, for dlenr til rele til Golf III Hehe.. Nei, DET var en radiator... 3b0 955 531 er et som går til en hel del VAG's. Bl.a til Polo 91-94 og 95-00. Kan jeg sette inn det i en Polo 01, tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2004 Funket fint med mkIII på Polo 6N (97mod) jaffal... Funker sikkert fint på 6N2 også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Frank Solhaug Hehe.. Nei, DET var en radiator... 3b0 955 531 er et som går til en hel del VAG's. Bl.a til Polo 91-94 og 95-00. Kan jeg sette inn det i en Polo 01, tro? Obs! det er faren med å skrive ned bare delenr på gule lapper G60 radiator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2004 jaa! justerbar intervall:D er drittlei av at intervallen er så jevla treg på polon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 28, 2004 Jeg har dette releet i min 87 Audi Coupe, har også brukt det samme i en 84 Audi 80, 92 Audi 100, 90 Passat og en 87 Caravelle, så ja, det passer over, hele linja, så lenge bilen ikke har den minimale spaken på viskerarmen til å justere intervallen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 5, 2004 var på møller i går og skulle få meg nytt rele til viskern. fant det som stod på en av mekanikerene sin golf 3 cabriolet '97 som har denne funksjonen. men dette var jo samme reelet som sitter på min bil orginalt: klø : testet nå dette reelet men det var akkuratt samme som før. har en 96 polo.. edit: ser i en av de andre trådene som er nevnt om temaet, og der står det delenummer 3b0 955 531 mens det jeg kjøpte var 191 955 531. samme del eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 5, 2004 Jeg kjøpte også til Golf mk3. Husker ikke nummeret, men det virket i hvert fall ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 5, 2004 heldigvis har jobben flyttet til nytt sted 10 meter fra audi senter, så jeg stikker ned der å forsker litt videre:D rapport følger:D edit: Rapport: Snakket nå med audi, og det rélet som var på golf 3 blandt annet var gått ut og ersattet med det med fast intervall. dette fordi folk ikke skjønte hvordan det fungerte. så dette må finnes på høgger eller lignende. eventuelt om delenummer 3b0 955 531 passer, dette er da til A4 blandt annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 5, 2004 Jeg gikk på utsiden og sjekket på min bil, hvilket rele jeg har. Det var merket 357 955 531. Delekatalogen sier at delenummeret er erstattet av 3B0 955 931, beskrivelsen i delekatalogen er "Styreenhet for regulerbar visker-vasker-intervallautomatikk" så jeg vil mene at 3B0 955 531 også er et slikt justerbart rele ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 5, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Jeg gikk på utsiden og sjekket på min bil, hvilket rele jeg har. Det var merket 357 955 531. Delekatalogen sier at delenummeret er erstattet av 3B0 955 931, beskrivelsen i delekatalogen er "Styreenhet for regulerbar visker-vasker-intervallautomatikk" så jeg vil mene at 3B0 955 531 også er et slikt justerbart rele ja. det vil altså si at det skal passe rett inn i polo også da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 5, 2004 Det burde ikke være noe problem nei. Jeg skaffet forresten et slikt rele til en kamerat, det fant jeg i en Skoda Felicia, så det burde passe i Poloen din også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 5, 2004 få lete litt rundt på høggeren då. kostet jo noen lapper nytt, og det måtte bestilles.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 5, 2004 Et alternativt delenummer er 6U0 955 532G, dette er altså releet i Skoda Felicia/Pickup. Jeg finner ikke noe alternativt delenummer i noen Seat modeller, der er det samme som VW-nummeret (3B0...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 5, 2004 Opprinnelig postet av Even Ericsson få lete litt rundt på høggeren då. kostet jo noen lapper nytt, og det måtte bestilles.. betalte vel en 200-300 kr for sånt rele jeg..... lite vits å lete rundt på høggeren då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 5, 2004 Opprinnelig postet av Erling Olsen betalte vel en 200-300 kr for sånt rele jeg..... lite vits å lete rundt på høggeren då jo, sant nok det. tenkte siden jeg var usikker på om 3B0 955 531 passet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 9, 2004 Mot portokostnad - send en pm Edit: Nå er den gitt bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 10, 2004 Jeg var en tur på Audi på Kolbotn idag og handlet 3B0 955 531 til 350,- +moms minus 18% klubb rabatt. Funket veldig bra på minS6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...