Anbefalte innlegg

har hatt startproblem no dei siste vekene.

problemet er at den er veldig treig å starte på kald motor, når motoren er varm går det greit.

Det ryker ein del kvit røyk når den starter.

Bilen er ein golf 2001 mod, den vart importert til norge i 2005.

No står bilen på eit verksted, og på grunn av ein star bruktbil garanti som eg kjøpte med bilen så kan eg ikkje bruke autorisert verksted, viss eg vil ha det dekka av garantien.

Men verkstedet eg har bilen ståande på finner ikkje feilen heller!

Batteriet var ødelagt, de har eg måtte lada noke gonga no(har ikkje brukt startkabla!)

men får nytt gelebatteri enten idag eller i måra. men verkstedet har funne ut at de ikkje skyldest det!

Verkstedet meiner og at de ikkje e starteren. den har han vist målt, og den viser rett.

Men har høyrt det er ein del svakare starter på importerte bila enn det er på den norske utgava?

Verkstedet meina og at dei har funne luft i diesel systemet. men de sa han at va "stabilt". so de skulle vist ikkje ha noke å sei..

noken so ha noke erfaring med dette eller?

Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

korleis er problemet? chinner det fort opp eller dra starteren treigt?

ville prøvd med nytt batteri, glødeplugger og starter. kan og være noko feil med tempføleren, som gir beskjed om motoren er varm eller kald.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glødeplugger???

ifølge verkstedet er ikkje dette tilfelle. Meen no har eg begynt å miste litt trua på det verkstedet, trur eg skal prøve ëit nytt verksted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

korleis er problemet? chinner det fort opp eller dra starteren treigt?

ville prøvd med nytt batteri, glødeplugger og starter. kan og være noko feil med tempføleren, som gir beskjed om motoren er varm eller kald.

Trur problemet er at starteren er treig.

Nytt batteri vart satt på idag. takk for tipset.. skal forhøyre meg med verkstedet i måra, skal til førde i måra, so vurderer å gå innom Berge&co der, kanskje dei har noken tips.

Irriterande at garantien ikkje gjelder på merkeverksted! Viss eg skifter glødeplugger og starter no so får eg ikkje dekka det på garantien. Eit verksted som må påvise feilen først.

Ser du er frå førde, kva slags verksted vil du anbefale når du ser vekk frå merkeverksteda i førde? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.