Anbefalte innlegg

Hei. Hvor store er orginal dysene i en VR6? Vil jeg økte noe effekt på å bytte kun dyser? Skal på med kompressor før neste sommer, og da er det jo greit å ha litt større dyser klare. Eventuelt just plug and play? Og trenger jeg å skifte bensinpumpe ved bruk av kompressor? Er snakk om en 2.8L VR6 motor..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun bytte dyser vil gi lavere effekt, dårlige utslipp og over tid ødelagt kat og bore wash

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, så bør da bytte dyser i samme slengen som jeg monterer på kompressorkit?

Kan noen forklare meg HVORFOR folk flest anbefaler turbo på vr6, fremfor kompressor?

Hva er egentlig den vesentlige forskjellen, bortsett fra at kompressor tar med en gang? Det må jo være et bedre valg med kompressor, da den lader fra 0..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Hvor store er orginal dysene i en VR6? Vil jeg økte noe effekt på å bytte kun dyser? Skal på med kompressor før neste sommer, og da er det jo greit å ha litt større dyser klare. Eventuelt just plug and play? Og trenger jeg å skifte bensinpumpe ved bruk av kompressor? Er snakk om en 2.8L VR6 motor..

Skal du ha kompressor, så burde/må du kjøpe et dyse/chip oppsett.

Det kommer litt ann på. Z-Engineering sine kit er stort sett med kun chip. Funker knall.

Kompressor vs Turbo på VR6 har jeg prøvd å forklart i en annen tråd du har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvor store dyser det er orginalt på en VR6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at de er omtrent like store som G40 dysene. G40 dysene er 192cc@3 bar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.