Sotede blinklys foran 98 A3

Anbefalte innlegg

Noen som veit hvor man får tak i det? Ser ut som om NBS kun har Chrome iallefall. På forhånd takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hvor man får tak i det? Ser ut som om NBS kun har Chrome iallefall. På forhånd takk.

 

Jeg skaffer slike:

http://www.dectane.de/artikeldet.php?suchspeicher=SA01EB&proid=9982&bez=Seitenblinker%20Audi%20A3%2096-00%20_%20A4%2095-00%20_%20Skoda%20Fabia%20_%20black&sid=0063d066b8d0c527189f7aa99415161a

 

Skaffer alt i fra denne leverandøren. men jeg har ikke disse inne nå. men kan ta de med opp på neste bestilling.

 

Prisen er 100,-

 

EDIT: nå tenkte jeg sideblink. men du mente helt foran kanskje. Slik som dette:

http://www.dectane.de/artikeldet.php?suchspeicher=KGA01B&proid=230&bez=Frontblinker%20Audi%20A3%2096-00%20_%20black&sid=0063d066b8d0c527189f7aa99415161a

 

De koster 250,-

 

Er minus 10% for VACN medlemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på de helt foran ja. Har du et bedre bilde av de? Hadde tenkt de skulle passe sammen med slike lamper nemlig, men de så innmari mørke ut.

11990.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på de helt foran ja. Har du et bedre bilde av de? Hadde tenkt de skulle passe sammen med slike lamper nemlig, men de så innmari mørke ut.

 

Har ikke noe bedre bilde av de desverre. Er synd de bildene på de sidene er såpass dårlige.

Men det er vanlig svart matt inne i de og klarglass.

Tror nok det bilde du har av den hovedlykta ikke stemmer helt heller. Jeg vil tro den er svart matt inni og.

 

Skal se om jeg får tak i noe bedre bilde og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hovedlykta er forsåvidt svart matt inni. Så nesten ut som om blinkern var blanksvart og det hadde blitt litt skjæring. Er den matt inni er det interresant å handle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hovedlykta er forsåvidt svart matt inni. Så nesten ut som om blinkern var blanksvart og det hadde blitt litt skjæring. Er den matt inni er det interresant å handle.

De blinklampene er sort-matt inv,ikke sort-blank. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.