#1 Skrevet Oktober 28, 2004 har bare hørt på radion at det skal være (stort) Am car utstilling på gamle plantasjen i helgen. Det er vel den som lå i svingen på Bærhein på vei ut til Sola etter å ha kjørt Løwenstrasse?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2004 ja rett før sola fra forus... ska me der?? e litt frista... e ikkje bare amcar då.. kan ver eg får tag i nogen biletta.. får veda i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2004 Ja det hadde jo bare for å vært der å myse litt på V8 og 3 tonn med stål Personlig er jeg ikke fælt så intressert i am-car, mer heller å få på porsche bremser på caben Tenkte jeg bare ville nevne det slikt at folk får greie på bilreleterte aktiveter i nærområdet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Morten Korneliussen kan ver eg får tag i nogen biletta.. får veda i mårå Fått tak i noen billetter? Noen andre som har tenkt seg turen innom og myse litt? Evt når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2004 fekk ikkje biletta... eg ska ud der i 12 tiå!! med tilbakefått kamera... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Morten Korneliussen eg ska ud der i 12 tiå!! med tilbakefått kamera... oki-dokki. Mitt kamera har blitzen tatt kvelden Finnes det xenon ombyggingskit til digital kamera?? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2004 bilder ligger på ---> http://www.race4fun.net/portal/index.php?set_albumName=RACCutstilling29102004&option=com_gallery&Itemid=26&include=view_album.php er ikke bare amcar..er par volvoer også ble selv tilbydd å stille ut men jeg orket ikke tanken på å la stakkars bilen stå der hele helga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...