Streetmeet på Ingierstrand 30.10.04

Anbefalte innlegg

Skal noen være med på ingierstrand den 30.10.04?

Det hadde vært tøft om så mange som mulig hadde møtt opp

Kortesje fra Ikea på Slependen KL 20:00

Streetmeet'n begynner KL: 21:00 på ingierstrand

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ikke dumt ut.

Hvem er det som arrangerer da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Magnus og alle andre!

 

OBS OBS OBS OBS

 

Jeg vil bare få presisere at arrangementet IKKE er i regi av hverken Oslo Lokallag eller av VACN, men at dette er et arrangement istandsatt av Bilforumet. Møt gjerne opp og treff andre bilinteresserte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Hørtes ikke dumt ut.

Hvem er det som arrangerer da?

 

Dette er et arrangement som ikke er arrangert av noen.

At bilforumet står bak er en sannhet med modifikasjoner. Det er Brukerne av bilforumet som foreslår en dato og flere "henger seg på"

 

Dette er kjempemorsomt for den riktig autofile

Det har en tendens til å bli mye svidd gummi, rusing og moro i orntli' Fast@Furious - stil.

Det har til til tider også vært oppløp til streetracing, men dette har som regel blitt stoppet. (onkel er som regel informert)

 

Bli med! Dette er MORO !!

: cool : : cool : : cool : : cool : : cool : : cool :

 

mere info på bilforumet.net

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som var der? Mange folk? osv? rapport please :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte rykter om att det var en gedigen fiasko.. men jeg var ikke der selv da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

hørte rykter om att det var en gedigen fiasko.. men jeg var ikke der selv da..

er vel litt "OFF SEASON" med streetmeet nå. kaldt om kvelden 3-4 pluss bare. BRRR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var morsomt med kortesje fra IKEA og ut dit, mange som sperret øynene opp. Der ute var det mørkt og kaldt, men fikk jo skravla en del bil. Man så jo nesten ikke hvem man pratet med og man måtte bruke mobil for å få fatt i hverandre. Det var ingen som hoppet fra ti - meteren heller selv om Kid_a hadde lovet et VW håndkle til den som gjorde det. (Jeg tror forsåvidt ingen hadde finni ti-meteren heller om de hadde prøvd)

 

Litt burning ble det jo, men det var en tulling med en 240 som absolutt skulle spinne piruetter rett bak bilen min. mellom alle folka. Han skjønte tydelighvis ikke at selv om bilen hans så ut som en dass, så er det noen som gjerne vil bevare lakken på bilen sin. : bråk :

 

Gleder meg til våren, nå går jeg i hi : sove :

(hvorfor kan vi ikke bruke oljepengene på og flytte Norge til ekvator?)

 

Fikk tatt et bilde i tunnellen, hadde blitt bedre om tullingen ikke hadde gitt flat pedal (og jeg hadde hatt et bedre kamera)

000_0146-edit-s.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant ut at det var bedre å sitte inne hjemme i varmen enn å stå ute i kulda, så det ble ikke så jeg dro. : doggy :: doggy :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.