Anbefalte innlegg

Når jeg setter bilen i revers og begynner å rygge så kommer en høy tikkelyd som kommer fortere og fortere nar man da rygger fortere..

Forslag til hva som kan være feil? Girkassa som synger på siste vers? Bilen har gått 125k.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Revers tannhjul som er defekt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Girkassen din er defekt, en kamerat av meg hadde det samme på sin golf 4, den hadde gått under 100k.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok reverse drevet som er dårlig som skrevet over her, men er en ganske grei sak og bytte.

Ut med kassa og kløyve kassa.

Ofte dette skjer hvis folk som kjører ikke har tid til å stoppe før dem smetter den i reverse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok reverse drevet som er dårlig som skrevet over her, men er en ganske grei sak og bytte.

Ut med kassa og kløyve kassa.

Ofte dette skjer hvis folk som kjører ikke har tid til å stoppe før dem smetter den i reverse.

Hørtes ut som en solid jobb, hva skjer om man kjører med det i lengden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som en solid jobb, hva skjer om man kjører med det i lengden?

Om du bruker MYE sunn fornuft fra i dag av så kan dette holde lenge. Om du fortsetter å være litt brutal med reversen vil sannsynligvis/garantert dette drevet takke for seg en dag. Snakker av erfaring fra mk3. :)

Finalen for drevet jeg drepte var da jeg såg meg nødt til å ta en "snu-grasat-fort-for-å-ta-igjen-den-bobildritten-som-kjørte-på-meg-og-knuste-speilet". Akkurat der og da betydde ikke en girkasse så mye gitt. :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du bruker MYE sunn fornuft fra i dag av så kan dette holde lenge. Om du fortsetter å være litt brutal med reversen vil sannsynligvis/garantert dette drevet takke for seg en dag. Snakker av erfaring fra mk3. :)

Finalen for drevet jeg drepte var da jeg såg meg nødt til å ta en "snu-grasat-fort-for-å-ta-igjen-den-bobildritten-som-kjørte-på-meg-og-knuste-speilet". Akkurat der og da betydde ikke en girkasse så mye gitt. :evil:

Vet jeg har vært litt brå i ny og ned men så ille er jeg da ikke.. Skjønner situasjonen din, du fikk ikke tak i bobilen forresten? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet jeg har vært litt brå i ny og ned men så ille er jeg da ikke.. Skjønner situasjonen din, du fikk ikke tak i bobilen forresten? : rolleyes

Jo, ta deg f**n på at jeg fikk tak i jækelen. Vridde penger utav'n også + en solid forklaring på dette med å holde sida si å litt sånn. Fikk overhaling av konemor etterpå også (var noe snakk om kjørestilen min.......: klø : ), men hva gjør man vel ikke når en blir påkjørt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, ta deg f**n på at jeg fikk tak i jækelen. Vridde penger utav'n også + en solid forklaring på dette med å holde sida si å litt sånn. Fikk overhaling av konemor etterpå også (var noe snakk om kjørestilen min.......: klø : ), men hva gjør man vel ikke når en blir påkjørt?

Man ser rødt, enkelt og greit.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo prøve å bytte olje på kassen din. Se om det blir bedre da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.