#1 Skrevet September 5, 2008 (endret) Er/var ikke dette en klubbil ? Har vertfall sett den diskutert noen steder her.. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=535310 Og utifra de andre bilene i bakgrunnen kan det bli en ganske grom film (har den kommet ut?).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2008 Har sett den før i alle fall , på rudskogen i fjor på treffet der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2008 (endret) Det er vel kanskje Freddy Jønholt sin? Den han hadde med på Rudskogen 2007? 1,8T hvis jeg ikke husker feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2008 Stemmer det ja.. var 1,8T i den.. har bilde på daten, men finner det ikke i farta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2008 Hørt om den bilen, men eier er veldig hemmlighetsfull:D Villskremt 1.8T i den, men hvor mye effekt vet jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2008 Den poloen der er gjennomført rå. Bass Hunter - Angel in the dark Er ikke helt min musikksmak, men her er i alle fall videoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2008 Hørt om den bilen, men eier er veldig hemmlighetsfull:D Villskremt 1.8T i den, men hvor mye effekt vet jeg ikke.. når vi pratet med han på hovedtreffet i fjord, så virke det som om at den var skremt opp litt ja;) hehe, gutt som hadde mye blankt å polere under panseret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2008 Den poloen der er gjennomført rå. Bass Hunter - Angel in the dark Er ikke helt min musikksmak, men her er i alle fall videoen Noen så vertfall The Fast and the Furious et par ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2008 må i allefall sitte klar med pause knappen for og få et lite blikk av bilen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2008 ikke helt passende musikk til ei "bilscene" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 6, 2008 Herregud for noe tragisk musikk forresten..*spy* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 6, 2008 Den grønne de driver å smådrifter med er en kamerat av meg sin Men litt feil musikk til bil ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2008 Synes musikken var dritrå jeg "you are ... " Ironi Off.. ja poloen var med ca 1 sekund ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...