#1 Skrevet September 5, 2008 Hei Jeg har liggende følgende adaptere; 4x130 ->5x130 (Boble -> porsche) 5x112 ->5x130 (audi ->porsche) det jeg lurer på er om jeg kan borre/gjenge opp noen av disse slik at det blir 4x100 -> 5x130 (vwgolf -> porsche) Noen som vet om det går eller kommer det i konflikt med allerede eksisterede hull Er ikke helt sikker på hvordan man måler boltsirkelen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2008 HeiJeg har liggende følgende adaptere; 4x130 ->5x130 (Boble -> porsche) Disse kan du borre om til 4x100. Hulla blir da 15mm på innsiden av 4x130 sirkelen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2008 takk for svar. hvordan skal jeg måle dette opp for å tegne det opp på adapteren, slik at jeg hvor det skal borres/gjenges opp? Hvis jeg går ut i fra centeret i midten av adapteret, hvordan måler jeg det opp? 4x100 betyr det at det er 100mm fra centerer og ut til hvert hull?. Mples da avstanden i centeret på hvert bolthull?, eller er det ytterst på hvert bolthull? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2008 takk for svar.hvordan skal jeg måle dette opp for å tegne det opp på adapteren, slik at jeg hvor det skal borres/gjenges opp? Hvis jeg går ut i fra centeret i midten av adapteret, hvordan måler jeg det opp? 4x100 betyr det at det er 100mm fra centerer og ut til hvert hull?. Mples da avstanden i centeret på hvert bolthull?, eller er det ytterst på hvert bolthull? Det er 4 hull på en boltsirkel diameter på 100mm. Er nok senter på hulla som gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2008 takk for svar.hvordan skal jeg måle dette opp for å tegne det opp på adapteren, slik at jeg hvor det skal borres/gjenges opp? Hvis jeg går ut i fra centeret i midten av adapteret, hvordan måler jeg det opp? 4x100 betyr det at det er 100mm fra centerer og ut til hvert hull?. Mples da avstanden i centeret på hvert bolthull?, eller er det ytterst på hvert bolthull? Det er ikke 100mm fra senter av adapteren og ut til hvert hull. 4x100 sier at det er 4 hull med 100mm avstand mellom hvert hjørne i kvadratet. Hvert hjørne er i senter av hvert bolthull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...