Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har liggende følgende adaptere;

4x130 ->5x130 (Boble -> porsche)

5x112 ->5x130 (audi ->porsche)

det jeg lurer på er om jeg kan borre/gjenge opp noen av disse slik at det blir 4x100 -> 5x130 (vwgolf -> porsche)

Noen som vet om det går eller kommer det i konflikt med allerede eksisterede hull

Er ikke helt sikker på hvordan man måler boltsirkelen: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg har liggende følgende adaptere;

4x130 ->5x130 (Boble -> porsche)

Disse kan du borre om til 4x100.

Hulla blir da 15mm på innsiden av 4x130 sirkelen din.

Adapter 4X100 til 5X130.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar.

hvordan skal jeg måle dette opp for å tegne det opp på adapteren, slik at jeg hvor det skal borres/gjenges opp?

Hvis jeg går ut i fra centeret i midten av adapteret, hvordan måler jeg det opp?

4x100 betyr det at det er 100mm fra centerer og ut til hvert hull?.

Mples da avstanden i centeret på hvert bolthull?, eller er det ytterst på hvert bolthull?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar.

hvordan skal jeg måle dette opp for å tegne det opp på adapteren, slik at jeg hvor det skal borres/gjenges opp?

Hvis jeg går ut i fra centeret i midten av adapteret, hvordan måler jeg det opp?

Mples da avstanden i centeret på hvert bolthull?, eller er det ytterst på hvert bolthull?

Det er 4 hull på en boltsirkel diameter på 100mm.

Er nok senter på hulla som gjelder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar.

Det er ikke 100mm fra senter av adapteren og ut til hvert hull.

4x100 sier at det er 4 hull med 100mm avstand mellom hvert hjørne i kvadratet. Hvert hjørne er i senter av hvert bolthull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.