Anbefalte innlegg

Jeg jobber litt med å fjerne støykilder på Golfen for å gjøre den litt mer komfortabel. Etter å ha byttet et hjullager som har vært dårlig de siste 6 måneder.. så hører jeg endel vindsus fra døråpningene. Regner med at det er dørpakningene som begynner å bli ganske dårlige.

Noen som vet hvor mye dørpakninger til Golf 2 koster, og om det er mulig å få ta i dette uoriginalt? eller om det i det hele tatt er mulig? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall akkurat kjøpt nye til min 2-dørs fra 1986, så vil tro det går greit:)

Ikke så fælt dyre heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber litt med å fjerne støykilder på Golfen for å gjøre den litt mer komfortabel. Etter å ha byttet et hjullager som har vært dårlig de siste 6 måneder.. så hører jeg endel vindsus fra døråpningene. Regner med at det er dørpakningene som begynner å bli ganske dårlige.

Noen som vet hvor mye dørpakninger til Golf 2 koster, og om det er mulig å få ta i dette uoriginalt? eller om det i det hele tatt er mulig? :P

776,- foran per stk, 776 bak per stk, hos Møller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå må det sies at støyen kommer hvis du har dårlig takrennelist og ikke selve dørlista. takrenne lista koster adskillig mere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

776,- foran per stk, 776 bak per stk, hos Møller

Finnes det andre steder enn hos Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er dem som regel ikke noe bedre enn det man allerede har...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hatt problemer med de jeg men. bare snakk om å faktisk finne noen som er fine. og så passe på å vedlikeholde de med silikon så de ikke tørker ut igjen. men som nevnt tidligere her. har du vindstøy problemer ligger det i takrenne lista og ikke dørlista. den er bare til å tette rundt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker denne tråden litt jeg..

Hvordan blir det å bruke dørpakninger fra andre modeller, som f.eks A3?

Vil tro de er festet på samme måten (noe jeg kan sjekke, men gidder ikke i skrivende øyeblikk)..

Noen som har prøvd?

Den billige følelsen av å lukke en Golf 2 dør (gjerne med litt klirring i speil o.l) er ingen god følelse! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.