#1 Skrevet September 5, 2008 Jeg jobber litt med å fjerne støykilder på Golfen for å gjøre den litt mer komfortabel. Etter å ha byttet et hjullager som har vært dårlig de siste 6 måneder.. så hører jeg endel vindsus fra døråpningene. Regner med at det er dørpakningene som begynner å bli ganske dårlige. Noen som vet hvor mye dørpakninger til Golf 2 koster, og om det er mulig å få ta i dette uoriginalt? eller om det i det hele tatt er mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2008 Jeg har ihvertfall akkurat kjøpt nye til min 2-dørs fra 1986, så vil tro det går greit:) Ikke så fælt dyre heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2008 Jeg jobber litt med å fjerne støykilder på Golfen for å gjøre den litt mer komfortabel. Etter å ha byttet et hjullager som har vært dårlig de siste 6 måneder.. så hører jeg endel vindsus fra døråpningene. Regner med at det er dørpakningene som begynner å bli ganske dårlige. Noen som vet hvor mye dørpakninger til Golf 2 koster, og om det er mulig å få ta i dette uoriginalt? eller om det i det hele tatt er mulig? 776,- foran per stk, 776 bak per stk, hos Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2008 nå må det sies at støyen kommer hvis du har dårlig takrennelist og ikke selve dørlista. takrenne lista koster adskillig mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2008 776,- foran per stk, 776 bak per stk, hos Møller Finnes det andre steder enn hos Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2008 Har sjekket litt på tysk ebay og http://www.hovwdiaudi.dk/ , men har ikke funnet noe ennå... er det kun Møller som har dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2008 høggern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2008 Der er dem som regel ikke noe bedre enn det man allerede har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2008 Har aldri hatt problemer med de jeg men. bare snakk om å faktisk finne noen som er fine. og så passe på å vedlikeholde de med silikon så de ikke tørker ut igjen. men som nevnt tidligere her. har du vindstøy problemer ligger det i takrenne lista og ikke dørlista. den er bare til å tette rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 10, 2008 Bruker denne tråden litt jeg.. Hvordan blir det å bruke dørpakninger fra andre modeller, som f.eks A3? Vil tro de er festet på samme måten (noe jeg kan sjekke, men gidder ikke i skrivende øyeblikk).. Noen som har prøvd? Den billige følelsen av å lukke en Golf 2 dør (gjerne med litt klirring i speil o.l) er ingen god følelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...