CMS svarte felger på svart a4?

Anbefalte innlegg

Litt i tvil om jeg kjøpte rikitige felger og lurer på om hvordan CMS black ser ut på en svart A4b5.

Er ikke noen som har et bilde av en med de på?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt i tvil om jeg kjøpte rikitige felger og lurer på om hvordan CMS black ser ut på en svart A4b5.

Er ikke noen som har et bilde av en med de på?

Mvh

Ser ca ut som stålfelg uten kapsler... ;)

Kjøp samme felg i blank hvis du liker designet. Sorte felger er, etter min mening, kun på biler hvor bremsene er mer spektakulære enn felgene.

Se uansett her, en kul A3 med de felgene, tror jeg...

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82860&highlight=1%2C8tfsi

PS: Sorte felger med blank kant, derimot, er gromt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vel jeg en smule innhabil iom. jeg har svarte felger på svart bil, men mener selv at helt svarte felger krever en VELDIG spesiell svart bil, eller dominerende bremser som Runar sier. På mine felger (Zito GTR) er det blank kant som bryter med det svarte og i mine øyne gjør at de passer bra på svart/mørk bil. Uten noe som bryter med det svarte forsvinner nesten felgen og blir sjelden noe blikkfang (hvis det er målet). Helt svarte felger gjør seg helt klart best på hvite/lyse biler eller på mørke biler om du vil ha diskré felger som ikke vekker oppsikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ca ut som stålfelg uten kapsler... ;)

: bh :

1-VW%20Tiguan-CMS%20C8%20CB-.JPG

Men jeg er enig i det med bremsene.

Kanskje jeg er inhabil siden jeg har det selv, men jeg syns i hvert fall at svart felg på svart bil er helt riktig! :)

DSC00433.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner hvor dere vil henn hehe.

Syntes da bilen er fin jeg da men lakk-koden er lz9w med hvit perlemor vis det sier noen noe:p så den blir jo helt kanon etter polish hehe

Men planen er og sote ruter svarte fk lyktene med angeleyes(litt tabu, men dog) og s4 front er rundt hjørnet siden den andre har lekt seg litt md leca kant stein hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.