#1 Skrevet September 5, 2008 jeg skulle sjekke dele.nr på instrumentene på min golf gti 1998 og når jeg satte det på plass ville ikke bilen starte mer: bh : kom opp et lys av en bil med en nøkkel under.. hva er årsaken?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2008 Symbolet viser at startsperren ikke godkjenner nøkkelen du bruker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2008 hva?? hmm skal finne på for noe lurt da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2008 så det er bare å sette på plass instrumentene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2008 Har du koblet vekk noen av ledningene bak? Isåfall skal vel dette helst gjøres via Vagcom/VAS slik at bilen ikke "glemmer" nøklene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2008 ja måtte koble di av får å få fram instrumentene.. så bilen har glemt nøklene?? hvordan kan jeg få ordnet det?? har ikke vagcom:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2008 Da må du få bilen til en VW-forhandler, som kan programmere nøklene dine på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 5, 2008 hehe ja høres lovende ut:p hehe takk for hjelpen.. slik kan det gå.. sparer ivertfall penger på bensin:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2008 hvis du får tak i vag.com så er det bare å nulle feil meldingene så er det i orden igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...