Anbefalte innlegg

hva skal jeg behandle bilen min inni mellom poleringene? bruker megs 3 steg i ny å ne, da blir bilen veklig blank å pen, men synest det virker som shampoen jeg bruker tar vekk voksen himla fort? megs gold class wash, hva skal jeg gjøre???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg fler lag med voks hver gang, gjerne en gang i mnd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs jo også hvor sterkt du blander? Pøser du bare oppi el følger du anvisningen?

Blander du sterkt så hjelper jo det til med å fjerne beskyttelsen fortere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet ligger kanskje i blandinga ja, tenkte jeg ikke på, å skal ta å legge på flere lag:) så får jeg se hvordan det blir, noen som forresten vet om noen profesjonelle bil pleie firmaer i aust agder? evnt hva tar sånne for full shine av en bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet ligger kanskje i blandinga ja, tenkte jeg ikke på, å skal ta å legge på flere lag:) så får jeg se hvordan det blir, noen som forresten vet om noen profesjonelle bil pleie firmaer i aust agder? evnt hva tar sånne for full shine av en bil?

 

Hva er nærmeste by da? Ta en titt på http://www.detailersclub.no, mange som vet hva de driver med der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der var det jo mye sjesk stoff! Arendal er nærmest, men kr sand osv er jo ikke langt unna det heller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.