#1 Skrevet September 5, 2008 noen som vet org dele nr på drivledd ytre til en passat 1,9 tdi 98 mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2008 Husker ikke org. delenr. her. Men jeg selger slike og har ett til denne på lager. Er AFN motor du har? Selger slike for 600,- ink mva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2008 det er jeg ikke helt sikker på hvilken motortype det er...hvor finner man ut det? er hvertfall en 1,9 tdi 110 hk. tror det skal være 38 riller på drivleddet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2008 det er jeg ikke helt sikker på hvilken motortype det er...hvor finner man ut det?er hvertfall en 1,9 tdi 110 hk. tror det skal være 38 riller på drivleddet Stemmer det. Er 38 på den som sitter på AFN motor. Står som regel motorkode i serviceheftet. der er det en klistrelapp med masse koder. Men du skulle hatt en slik jeg har her ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2008 da vil jeg gjerne kjøpe en av deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2008 da vil jeg gjerne kjøpe en av deg Ikke noe problem. sender deg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...