ny sivilpoliti bil i bergen??

Anbefalte innlegg

ser på nettet no at det har vert eit ran i bergen og på eit bilde står ein bil å "sperre" veien.

så eg lure på om det er ein sivil polit bil som står der. ein vw golf V stv. svart?

1220635186054_Ask_y-3_2131062m.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett den bilen før.

Men vet det går 2 Passat`er.

Passat Sedan 170hk tdi. Svart farge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikkje sota bakruter på den, så tviler litt på det...

Samtidig så veit eg at Politiet har avtale med Møller om leveranse av VW som sivilbilder... Går eit par Passater her i Bergen som nevnt over...

Eg vart btw tatt av ein Volvo S80 med heilt sota ruter bak b-stolpen og ingenting foran for ein liten måned sida...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikkje sota bakruter på den, så tviler litt på det...

Samtidig så veit eg at Politiet har avtale med Møller om leveranse av VW som sivilbilder... Går eit par Passater her i Bergen som nevnt over...

Eg vart btw tatt av ein Volvo S80 med heilt sota ruter bak b-stolpen og ingenting foran for ein liten måned sida...

Den Volvoen er ofte med i laserkontroller. Har 2 kompiser som har mistet av den bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett den bilen før.

Men vet det går 2 Passat`er.

Passat Sedan 170hk tdi. Svart farge

Den ene har forøvrig regnr. SU57774.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har en gammel Peugeot-sedan også, den har de hatt lenge. Holdt jeg på å ryke til da jeg lå og trøkket på en sinke i venstrefeltet ved Gravdal i vår.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har en gammel Peugeot-sedan også, den har de hatt lenge. Holdt jeg på å ryke til da jeg lå og trøkket på en sinke i venstrefeltet ved Gravdal i vår.

den ble jeg tatt av for en stund siden også.

tok han igjen i arnanipa, han lå i 60... så slapp han meg forbi ved innkjørselen til garnes for så å legge seg i ræva å presse meg mens han filmet...

sa til han at det var en meget spesiell måte å ta folk på ved å slippe forbi for så å presse opp farten.

fikk da til svar at han måtte under 1sek avstand før det var ulovlig avstand så han gjorde ingen ting galt.

faen for en idiot. ble målt til 82 i 70 sone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den ble jeg tatt av for en stund siden også.

tok han igjen i arnanipa, han lå i 60... så slapp han meg forbi ved innkjørselen til garnes for så å legge seg i ræva å presse meg mens han filmet...

sa til han at det var en meget spesiell måte å ta folk på ved å slippe forbi for så å presse opp farten.

fikk da til svar at han måtte under 1sek avstand før det var ulovlig avstand så han gjorde ingen ting galt.

faen for en idiot. ble målt til 82 i 70 sone

1 sek? Er det ikke mer enn det? Jøss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 sek? Er det ikke mer enn det? Jøss.

var det han sa. under 1sek er straffbart, men 3 er anbefalt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Ble stoppet av den Peugeoten en blå-grå 406 sedan på tirsdag som var i fløyfjellstunnelen.

fikk 4200kr i bot. buhu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.