#1 Skrevet September 5, 2008 (endret) Da står neste bil i gården, gått 280.000 men skal være relativt velholdt.. Bilder kommer imorgen formiddag etter at jeg har fått muligheten til å se over den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2008 Tok sin tid, men nå er man i gang.. 2 Bilder av bilen fra jeg mottok den og 1 bilde av panseret etter en runde med maskin.. Lakken er grei å jobbe med så langt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2008 Perfekt vær å jobbe ute i nå, er vel ferdig med bilen om en time eller to.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2008 Kommer det bilder snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2008 Bilder av bilen ferdig kommer i kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2008 Da er bilen ferdig, normal bil så jeg begrenser antall bilder.. Resultat: 90% fornøyd, kunne trolig kjørt mer med maskin, men det ville bragt fram det som er av stensprut enda bedre, så jeg mener det ble en grei balanse mellom å få fram fargen bedre, tatt det meste av riper og bilen har tross alt rullet 280.000km.. Noen deler er lakket opp i det siste.. Alt i alt: Fornøyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2008 ble fint dette:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2008 sweet å se en A8 skinne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...