Anbefalte innlegg

Hei. Så denne RS4'n på fergeleiet her idag, og lurer på om det er noen fra klubben som har denne? Heftige orginale skiver på denne gitt:) Noen som kjenner den igjen?

DSC_0220_.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det RH skilt på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er FS...Så egentlig ut til å være en litt eldre fyr som hadde den, rundt 40 åra karnsje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har stått på finn.no i et par mnd, også blitt solgt nylig. Dette er ikke Aadne sin, men 1/3 røde på grønne skilter. Nr. 3 går nå på hvite skilter! Så Aadnes og denne er de 2 eneste igjen i Norge på grønne skilter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne i går jeg også, tør jeg gjette på at det var på ferga til Brekstad du så den? ;) Stemmer isåfall med retningen den tok..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne i går jeg også, tør jeg gjette på at det var på ferga til Brekstad du så den? ;) Stemmer isåfall med retningen den tok..
Det stemmer:) Eller, på ferga på tur til Valset da..Alltså fra Brekstad, sto på fergeleiet der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke klubb bil nei.

Vet du hvem som har kjøpt denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja mye tyder på at det er denne ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja mye tyder på at det er denne ja.

Hvis du vet om en som har kjøpt rød RS4 med grønne skilter, så er det denne, ja. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.