#1 Skrevet September 5, 2008 Hei. Så denne RS4'n på fergeleiet her idag, og lurer på om det er noen fra klubben som har denne? Heftige orginale skiver på denne gitt:) Noen som kjenner den igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2008 (endret) Er det RH skilt på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2008 Nei, det er FS...Så egentlig ut til å være en litt eldre fyr som hadde den, rundt 40 åra karnsje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2008 Denne har stått på finn.no i et par mnd, også blitt solgt nylig. Dette er ikke Aadne sin, men 1/3 røde på grønne skilter. Nr. 3 går nå på hvite skilter! Så Aadnes og denne er de 2 eneste igjen i Norge på grønne skilter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2008 Så denne i går jeg også, tør jeg gjette på at det var på ferga til Brekstad du så den? Stemmer isåfall med retningen den tok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2008 Så denne i går jeg også, tør jeg gjette på at det var på ferga til Brekstad du så den? Stemmer isåfall med retningen den tok.. Det stemmer:) Eller, på ferga på tur til Valset da..Alltså fra Brekstad, sto på fergeleiet der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2008 Ikke klubb bil nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2008 Ikke klubb bil nei. Vet du hvem som har kjøpt denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2008 Ja mye tyder på at det er denne ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2008 Ja mye tyder på at det er denne ja. Hvis du vet om en som har kjøpt rød RS4 med grønne skilter, så er det denne, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...