#1 Skrevet September 5, 2008 Har mistet lyset i instrumentene mine men vet ikke hvorfor?Alle sikringer er inntakte. Er det noen her som kansje har noen formeninger om hva dette kan være føre jeg begir meg utpå for å finne feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2008 Sjekk kablene til bakluka, (Venstre gummibelg) så får du kanskje en åpenbaring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2008 Sjekk kablene til bakluka, (Venstre gummibelg) så får du kanskje en åpenbaring.. De oppe til til venstre når luka står åpent mener du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2008 Ikke noe galt der som jeg kan se...hvordan bytter man pærer på en sånn bil da?pærer til instrumentene? for må være de siden alle sikringer er inntakte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2008 Ja, det er veldig ofte at kablene sprekker og lager tull bak der. Ser det bra ut, er det sikkert noe annet, men har du skiltlys bak? De går på samme kurs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2008 Skal sjekke skiltlys etter jobben idag.Men lyset i turbotrykksmålern i A stolpen har også sluttet å lyse så lurer på om det kan være noe annet enn pærene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2008 Se etter dårlig jording 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2008 har du ohmet sikringene? hadde identisk feil i en s2 jeg hadde, fant ikke ut feilen å dreiv feilsøkte mn fant ingen ting. så ant ut jeg skulle ta å sjekke sikringene en gang til med ohm meter å da viste seg at sikringen ikke var heil:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2008 vet ikke om jeg "ohmet" sikringene men brukte voltmeter på de,og alle var inntakte utenom sikring nr 7..Den sikringen går hele tiden,men tror ikke den har noe med lysene i instrument å gjøre.Er jo selvfølgelig den sikringen med den verste tysken på også da.Dette står på dekselet til sikringsboksen ang sikring nr 7: A4-Sportschalterrelais,Beleuchtung von Heizungsbetatigung,Kennzeichen,Handschuhkasten,Motorraum,Ascher und Kombigerat!! Forstå det den som kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2008 Står noe om belysning på varmeapparat, kjennetegn, hanskerom, motorrom askebeger og kombiinstrument da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 8, 2008 Norli Auto ringte meg nettopp...Den hadde vist med instrumentbelysningen å gjøre Så da får jeg gå ut å se om jeg finner hvor det kortslutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 9, 2008 Instrumentene og skiltlyset går i hvertfall på samme kurs på C4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 9, 2008 Nå sitter vel relèet i bryteren på disse...jeg tipper du kan bytte lysbryteren først som sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 5, 2008 Jeg gjenopptar denne tråden jeg...Har fortsatt ikke lys i instrumentene mine..Har ikke fått sjekket enda om jeg har skillys.. Det jeg vet er at sikring nr 7 går så fort jeg slår på lysa,med andre ord,det skjer ingenting med den sikringen/kursen så sant lysa ikke slås på...Noen som aner hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 5, 2008 Du har en kortslutning i enten lysbryteren, skiltlyset, instr.lyset eller i ledningsnettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 29, 2008 Du har en kortslutning i enten lysbryteren, skiltlyset, instr.lyset eller i ledningsnettet. Hvordan sjekker jeg lysbrytern min da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 29, 2008 Du bør vel helst ha tegninger til el-nettet og så kople vekk alle som går ut av bryteren. Skru så på bryteren og se om sikringen holder. Prøv deretter og kople til en ledn. av gangen og test bryteren for hver nye. Mulig du kan finne synderen på den måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...