#1 Skrevet September 5, 2008 Er det noen som vet hvor mange % vi har i rabatt på deler til Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2008 10% på deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2008 10% på deler. Ja, det mente jeg også!Men når jeg var på Møller Trondheim sist, så fikk jeg bare 5% rabatt på delen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2008 Tror det kommer an på om de må bestille den fra Oslo eller helt fra Tüskland. Var noe sånt jeg fikk forklart i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2008 Tror det kommer an på om de må bestille den fra Oslo eller helt fra Tüskland. Var noe sånt jeg fikk forklart i allefall Den delen (en coil), hadde dem på lager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2008 Den delen (en coil), hadde dem på lager.. Har jeg vært deg, så har jeg sjekket litt med flere plasser før jeg handlet hos Møller. Det er stor forskjell på pris både med og uten rabatt. Har spart masse penger på å gjøre det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2008 Har jeg vært deg, så har jeg sjekket litt med flere plasser før jeg handlet hos Møller. Det er stor forskjell på pris både med og uten rabatt. Har spart masse penger på å gjøre det! Joda, du har et poeng der, men jeg måtte ha delen der og da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2008 5% rabatt er jo helt latterlig dårlig, og om de må bestilles herfra eller derfra bør heller ikke ha noen betydning. 15% minimum er hva man bør forvente.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 6, 2008 Går på tabeller dette, alt fra 10% til 23% har jeg fått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...