Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor mange % vi har i rabatt på deler til Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10% på deler.

Ja, det mente jeg også!Men når jeg var på Møller Trondheim sist, så fikk jeg bare 5% rabatt på delen: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det kommer an på om de må bestille den fra Oslo eller helt fra Tüskland. Var noe sånt jeg fikk forklart i allefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det kommer an på om de må bestille den fra Oslo eller helt fra Tüskland. Var noe sånt jeg fikk forklart i allefall :)

Den delen (en coil), hadde dem på lager..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den delen (en coil), hadde dem på lager..: klø :

Har jeg vært deg, så har jeg sjekket litt med flere plasser før jeg handlet hos Møller. Det er stor forskjell på pris både med og uten rabatt. Har spart masse penger på å gjøre det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg vært deg, så har jeg sjekket litt med flere plasser før jeg handlet hos Møller. Det er stor forskjell på pris både med og uten rabatt. Har spart masse penger på å gjøre det!

Joda, du har et poeng der, men jeg måtte ha delen der og da: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5% rabatt er jo helt latterlig dårlig, og om de må bestilles herfra eller derfra bør heller ikke ha noen betydning. 15% minimum er hva man bør forvente..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går på tabeller dette, alt fra 10% til 23% har jeg fått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.