#1 Skrevet September 6, 2008 Som topic sier.. Ny caddy pick-up? Noe jeg ikke har fått med meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2008 Det er en Volkswagen Saveiro, en pickupversjon av VW Gol (nei, ikke Golf), og selges bare i Søramerika. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2008 Og satan, det var raskt svart... Jasså jah.. hmmm... spesielt. Vet ikke helt om jeg likte lyktene på den.. men ellers.. tjaaa.. joo.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2008 Og satan, det var raskt svart... Ren flaks Den bilen du postet bilde av er noe modifisert, senket etc. Her er en helt standard versjon. Det kule med disse bilene er at de kjører med et chassis som stammer tilbake til det originale Passat/80-chassiet. Som vi vet fra Europas utallige S2er, så tåler dette chassiet juling så det holder. Det vet de i Brasil også, der finnes det massevis av disse bilene med helt sinnsyke 4-sylindrede motorer, med enorme turboer og gjerne på mange hundre hester og bare fwd til å få effekten ned i bakken. Søk etter VW Gol og VW Saveiro på youtube, så finner du masse eksempler på syke småbiler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2008 Uttrolig hva du vet da? hehe Vel, den må da være mer enn noe modifisert... senking og felger er jo greit. Men fronten er helt annerledes. annen fanger (mer lik passat?) annet panser, andre lamper og framskjermer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2008 Uttrolig hva du vet da? heheVel, den må da være mer enn noe modifisert... senking og felger er jo greit. Men fronten er helt annerledes. annen fanger (mer lik passat?) annet panser, andre lamper og framskjermer.. Du har rett. Det er en facelift modell du postet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2008 fant forrestern svar på det selv.- Det er visst 4.gen av saveiroen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...