Anbefalte innlegg

hei skall på hjul kontroll på torsdag for og få justert forstilling og lasteventil etter senking.

Hvor mye klaring må det være mellom bakken og laveste punkt på bilen (11 cm kann det stemme?).

kann jeg ha på noen breie felger på bilen eller vill dette lage problemer under justeringen for og få det korekt?

håper på svar siden jeg må få fikset opp i alt innen i morgen vist jeg må endre noe :P

MVh Alf Arne Hauso

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en fordel å ha på hjulene man faktisk skal bruke på bilen under en forstillingskontroll.

Be han som skal ta kontrollen å ta utgangspunkt i vinklene til Golf Rallye. Den har litt mer "kjørevennlig" innstilling fra fabrikken enn en 1,3CL;).

BT vil vel helst ha 11cm klaring fra vesentlige komponenter og ned til bakken. Så får vi se hvordan det blir seende ut, da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er 1,8 monopoint dette her. så er nokk ikke 1,3 cl ;). fikk beskjed om og ta med meg papirene det stod hidden for senken på for at han sku få justert riktig. står dette på tuv papirene?. har vell sånn ca 11 cm nå. ikkje målt med noe annet en stein på ca 11 :Phaha.

ja, da leverer jeg denn bare med 9X16 da. håper demm klarer og få det til med dem felgene på :P.

Menn trenger jeg be demm stille det etter golf rallye for at det ikkje skall slite ut dekka mine på sidene?

Takk for svar :)

mvh alf Arne HAuso

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har i alle fall alltid bedt om å få Golf Rallye-innstillinger på bilene mine. Nå veit jeg ikke hva som er oppgitt på "enkle" Golf 2'er, men på Einser har de "enkle" modellene vinklar som heller favoriserer lett lukeparkering enn sportslig kjørestil - les; positiv camber, som medfører økt slitasje på yttersiden av dekkene ved aktiv svingkjøring og dårligere feste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okeij menn sier BT noe på at jeg ha GOlf rallye instilinger når jeg er og skall godkjenne senkingen hos demm? :).

Får håpe Verkstedet får opp rally spessene når jeg er innom med bilen da ;).

MvH alf arne hauso

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste biltilsynet kikket på når jeg senket bilen min var papirene fra kontrollen og tüv + serienummer på fjørene..

jeg hadde min på snap drive og skal aldri dit med min mere... bare surr men fikk riktig vinkler på bilen, ikke slitt på sidene forløbig og jeg viste min med vinterdekk (siden det var rett før jul i fjor!) er en fordel å vise med brede sommerdekk hvis det er det du skal kjøre med mest, og dem er dessidert dyrere enn vinterdekk! :P

di brukte noen random instillinger på min, står ikke en gang hva dem brukte, men nå er ikke min senket mere enn 30/30 da... så di tok det litt på måfå kan man si.. men det skal ikke være noe stress..

kan også være lurt å ta full vask på bilen på torsdags morran før du skal vise den! ;) særlig vasking av fjørene og under.. BT er litt hyggligere når dem ikke blit møkkete på finga, di liker ikke det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.