#1 Skrevet Oktober 28, 2004 Har en 1996mod A4 AVANT som eg tenkte å motere på en S4 front og bakfanger. Noen som har erfaringer? Hva årsmodell skal eg oppgi til Møller ved kjøp? Er der noe annet som må kjøpes eller er fester å slikt likt som orginale A4. Håper noen som vet noe Møller Bergen hadde ikke peiling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2004 Send en PM til Arvid Wahlberg i Haugesund, han har gjort dette, og har sikker mange tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2004 S4 fangere skal gå rett på en A4 da festene er like.Fangerne er dyre nye så har jeg vært deg ville jeg hørt med eventuellet Norsk bildelsenter o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2004 Det skal eg gjøre..takker for svar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2004 Opprinnelig postet av Tarjei Vårbakken Har en 1996mod A4 AVANT som eg tenkte å motere på en S4 front og bakfanger. Noen som har erfaringer? Hva årsmodell skal eg oppgi til Møller ved kjøp? Er der noe annet som må kjøpes eller er fester å slikt likt som orginale A4. Håper noen som vet noe Møller Bergen hadde ikke peiling.. Jeg hadde ORG s4 front på a4`n min. Dette var en 99 modell s4 front. Passer rett på uten noen som helst modifikasjoner. Vet ikke hvordan det er med bakfanger men er sikkert samme der og. Jeg kjøpte fronten min hos flissundet og betalte 6000,- for komplett front minus tåkelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2004 Veldig bra da er saken grei..får satse på at det er likt bak.. Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...