Anbefalte innlegg

Den peneste lyden jeg vet om må være 20vt lyden, men wankel låter rimelig heftig det også: rock :

IMG_0008.jpg

IMG_9978.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naboen driver å trimmer på en sånn.. Må innrømme at jeg er litt svak for hele motorkarakteristikken, men spesielt lyden. Den du la ut her både ser og høres ut som en 3-rotor, og det er jo relativt spesielt. Har ikke blitt levert mange bilene med sånn motor fra fabrikk...

Syns egentlig den vanlige 13B'en med to rotorer høres mye råere ut, spesielt på lavt turtall, men hver sin smak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå lyd i wankel ja! Har selv hatt to RX7 FD...

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den du la ut her både ser og høres ut som en 3-rotor, og det er jo relativt spesielt. Har ikke blitt levert mange bilene med sånn motor fra fabrikk...

Er en 4-rotor. 26B som enten er selvbygd eller en av Mazda's løpsmotorer. Kjørte vel Le Mans med slike for noen år siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er definitivt rå lyd i wankel, ja. Må vel nesten ha en en dag. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes denne her slår alt når det gjelder wankel-lyd.

Mazda 787 b Lemans racer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå lyd i wankel ja! Har selv hatt to RX7 FD...

A.J.

Du som hadde den hvite eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som hadde den hvite eller?

Hatt to hvite faktisk, hehe... Men den ene lakkerte jeg hvit ja, pluss endel småtteri;)

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatt to hvite faktisk, hehe... Men den ene lakkerte jeg hvit ja, pluss endel småtteri;)

A.J.

Husker hvertfall den ene. Tipper det var den ene, helt sinnsykt fin RX7 :) Sikla mye etter den når den var til salgs. Er litt for skeptisk til wankel, ellers hadde jeg nok eid en for lenge siden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker hvertfall den ene. Tipper det var den ene, helt sinnsykt fin RX7 :) Sikla mye etter den når den var til salgs. Er litt for skeptisk til wankel, ellers hadde jeg nok eid en for lenge siden :)

Hehe, takk for det:) Denne du tenker på: http://mazda-ogn.org/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=110

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer 4rotor lyd.. heeelt syk den der..!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onkelen min har ei rallycross boble med wankel.. Bremsa vel ca 280 og det samma i nm.. Uten turbo!:)

Lyden er helt rå! Ikke så bra på filmsnutten pga tildlig giring..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer ;) Noe av det peneste jeg har sett noen gang tror jeg. Vet du hvor den befinner seg nå eller?

Ble solgt til en i Sandnes området, han har den vel enda...

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dersom det er den rx7 en jeg tror så har han enten solgt den, eller så er det den som er totalt ombygd igen, lik til den i tokyo drift, set begge to i froland/arendal, den hvite i fjor å den oransje i år, hørte han kom fra vestlandet å hadde no familie her eller noe

DSC00172.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dersom det er den rx7 en jeg tror så har han enten solgt den, eller så er det den som er totalt ombygd igen, lik til den i tokyo drift, set begge to i froland/arendal, den hvite i fjor å den oransje i år, hørte han kom fra vestlandet å hadde no familie her eller noe

Stemmer bra det:) Nylig ombygd ja....

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_9978.jpg

Ser ut som bilde av en RC-bil!.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er helt rå lyd i disse motorene ja, se denna norske gamle rx2 til simtech det er hisig liten sak, bare lyt til turboen,

den motoren tror jeg sitter i en E30 nå, om jeg ikke tar feil,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer 4rotor lyd.. heeelt syk den der..!!

fy f*** : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annen japse me råå lyd:http://www.youtube.com/watch?v=EAXGuD_f3Kw

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne går i stavanger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv en rx7 FD..kan skrive under på at lyden er vanivittig rå...det som gjelder er og begrense den litt da det blir fort VELDIG mye..

Kul bil å kjøre også da:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo ut som en råtten motor først men så slippes plutselig dyret ut: rock :

Men holder en knapp på rb26det ja: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.