10VT MC - sensorer mot svinghjul - plassering?

Anbefalte innlegg

Jeg har en 89 mod 200turbo hvor noen andre har skrudd av sensorene som sitter ved siden av hverandre på venstre side av motoren mot svinghjulet. Hvilken av dem skal festes hvor? Den ene sitter litt lengre frem enn den andre men hvordan identifisere hvilken som skal hvor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at sensorene er forskjellige? Hvis de er like så spiller det jo ingen rolle... Hvis de derimot er forskjellige, kan jeg gå ut å sjekke for deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er like men forskjellige farger på pluggene bare

Om du kobler feil er det bare å bytte om på de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren har stått en stund, så det hadde vært fint å hatt dette riktig med en gang slik at jeg slipper å file i stykker starteren og lade ut batteriet pga feil plassering.

Hvis noen kunne sett etter hvilken farge på bilens stikker som fører til hvilken plassering på sensorene så hadde det vært supert :)- bilen skal muligens forsøkes startet i ettermiddag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bakerste har hvit krave på tilkoblingene.

07092008453_Small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bakerste har hvit krave på tilkoblingene.

Flott, og er disse stikkene ulike slik at det er opplagt hvilken av stikkene i bilen disse skal inn i? Eller er det fargekoder hvit og svart i bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, og er disse stikkene ulike slik at det er opplagt hvilken av stikkene i bilen disse skal inn i? Eller er det fargekoder hvit og svart i bilen?

Det må nesten noen som har en bil svare på, men jeg vil tippe at det er samme fargekodingen i bilen, med de kravene på kontaktene sånn som du ser på bildet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.