#1 Skrevet September 7, 2008 **LINK** Gutta veit i alle fall hvordan man skal bygge, spess skinninnredning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2008 Men. kunne spart seg for lexus lyktene og cromfelgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2008 Men. kunne spart seg fr lexus lyktene og cromfelgene? Og "stripene" på panseret:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2008 Mye de kunne spart seg for der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2008 den der passer faktisk inn i youre doing it wrong tråden. hjelpes. stakkars golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2008 Æsj.. Men den hvite 993en til høyre helt i begynnelsen.... Nam!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2008 Golfen var grei utvendig forutenom, baklykter.. men innvending var den fæl, å herregud før et irriteranes program: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2008 18 toms felger..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2008 Mye de kunne spart seg for der. Blandt annet Westwood 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2008 ser ut som en demobil for torshov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 7, 2008 Æsj.. Men den hvite 993en til høyre helt i begynnelsen.... Nam!!! Det er faktisk Jamie Shaw sin Porsche. Den er genial! husker den fra en tid tilbake i max power trur jeg det var! FY FAEN DEN ER DIGG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 7, 2008 1: Engelskmenn er f... meg schtøgge. 2: Programlederen er den mest harry karen jeg noen sinne har sett. 3: Bilen kunne passet godt inn i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=110012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 7, 2008 Det er faktisk Jamie Shaw sin Porsche. Den er genial! husker den fra en tid tilbake i max power trur jeg det var! FY FAEN DEN ER DIGG! det skal jeg love deg!!! å den er enda grommer på innsiden en det den er på utsiden!!! jeg elsker den porkan der altså! men back to topic, fattig golf, var jo pener før dem starta å skru på den jo:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...