Anbefalte innlegg

Er det noen som selger bur eller skrudde bur?Kanskje skrudd bur da det ikke er godkjent i bil med skilter på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay,den var kjapp;-)Skjedde noe på prisen på type 85.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med prisen? Forskjellen på den ene og den andre er at den litt lenger opp (til 80 quattro Typ 85 er et vanlig bur), mens det mye dyrere lenger ned er en sikkerhetszelle, som går helt fram til fjærtårnene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

weichers selger ferdigbygde bur...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes da bur i mange registrerte biler, eller er jeg helt på jordet? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes da bur i mange registrerte biler, eller er jeg helt på jordet? : rolleyes

Det gjør det nok, men helbur er ikke godkjent. Kun fra B-stolpen og bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men alle rallybiler feks er jo reg-pliktige...hvordan går dette til da? Dem er jo godkjent på biltilsynet dem....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men de er ikke underlagt samme regler som hvite- og grønnskiltede biler, vel?

Aner ikke hvorfor BT skal være så blå på dette punktet, da det strengt tatt burde gi pluss i margen hos dem hvis man bygger helbur i bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt rykte om at biltilsynet mener det er urettferdig at en bil har bur og en annen ikke har i tilfelle kollisjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes i hvertfall biler med hvite skilt og helbur, no doubt. Men samme det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt rykte om at biltilsynet mener det er urettferdig at en bil har bur og en annen ikke har i tilfelle kollisjon.

Mener også å ha hørt noe lignende. Rart SUV'er er typegodkjente da : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Ja de er jo de rette til å snakke om rettferdighet :P

Det finnes i hvertfall biler med hvite skilt og helbur, no doubt. Men samme det :P

Det gjør det, jeg har til og med sittet i en ;)

Mener faktisk den var godkjent med det også, men det var lenge siden, så mulig noen regler er omgjort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bur fra b-stolpe og bakover må bilen registreres som 2 seter!..det kommer du ikke unna uansett!..biltilsynet kan ikke innføre noe tilbakevirkende som gjør at en bil som f.eks ble godkjent i 2000 med bur,må ta ut buret!..

Fredrik: en rally bil har noe som heter løpslisens,som gjør at de kommer unna med CO,bur,lys,understell som ellers ikke er godkjent til gatebruk,dekk som ikke er lovlige å bruke til gate bruk,de fleste rallybiler har svarte skilt med gule siffer!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er bilene importert til norge med tuv i vognkorte og godkjent i tyskland.Da går det å få godkjent den bilen i norge å vell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.