#1 Skrevet September 7, 2008 hei hei, bare lurte på om noen hadde enten et justerbart senke sett eller orginal fjærer til Golf 3 CL med pappirer til? eventuellet kor mye det koster? håper på raskt svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2008 justerbart senkesett får du fra 3000kr og oppover nytt... 2-3s tk på forumet her som selger. se under firma anonser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2008 Skaffer nye justerbare senkesett fra 3300,- minus 10% for VACN medlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2008 Jeg hadde gått for justerbart med en gang. Har 40mm fjører på min og angrer hver en dag på at jeg ikke bare kjøpte justerbart med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2008 Vil også anbefale justerbart.. Koster ikke mer en de andre og er billigere en originale fjærer og dempere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2008 men no er det vist bare orginalfjærer jeg trenger, er det dyrt å anskaffe`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...