hvordan finner man ut om bilen er chipet?

Anbefalte innlegg

hei hei,

jeg lurer på om noen vet om det er mulig og finne ut om bilen er chippet på en enkel måte,

eller må jeg dra til møller eller andre steder for og få det skjekket?: klø :

takker for alle svar

mvh

Aleksander

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki=) har tenkt lit på og motere en turbotrykk¨s måler, men er det mye jobb og montere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET får noen andre svare på, da jeg aldri har montert en selv. Aner ikke hvor det er best å hente trykk fra. Men vanskelig er det ikke. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobben består i å trekke slangen fra motor-rom til egnet plassering innvendig. :)

Det er mange plasser på trykksiden man kan hente trykk fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde faktisk tenkt å spørre samme spørsmålet selv i dag, men da om en Nissan og ikke en VAG. Dama eier en '99 Kingcab 2.5 TDIC hvor forrige eier fortalte at det err 130 hk, mens instr.boka forteller at den har 105 hk. Eneste jeg vet er gjort er at denne har et K&N drop-in filter... Hvordan finne ut?

Får se om jeg får sjangs til å teste med en G-tech en gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar, da er det bare og gå til innkjøp av en turbotryks måler=) og finne et bra sted for den,=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan finne ut?

Enklest; koble på ladetrykksmåler og les av maxtrykk. Finn så ut hva den skal lade orginalt.

Gir deg iaffal en pekepinn på om den er org eller ei, men ikke nøyaktig effekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.