#1 Skrevet September 7, 2008 hei hei, jeg lurer på om noen vet om det er mulig og finne ut om bilen er chippet på en enkel måte, eller må jeg dra til møller eller andre steder for og få det skjekket? takker for alle svar mvh Aleksander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 7, 2008 Turbotrykk, f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 7, 2008 oki=) har tenkt lit på og motere en turbotrykk¨s måler, men er det mye jobb og montere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 7, 2008 DET får noen andre svare på, da jeg aldri har montert en selv. Aner ikke hvor det er best å hente trykk fra. Men vanskelig er det ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2008 Jobben består i å trekke slangen fra motor-rom til egnet plassering innvendig. Det er mange plasser på trykksiden man kan hente trykk fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2008 Hadde faktisk tenkt å spørre samme spørsmålet selv i dag, men da om en Nissan og ikke en VAG. Dama eier en '99 Kingcab 2.5 TDIC hvor forrige eier fortalte at det err 130 hk, mens instr.boka forteller at den har 105 hk. Eneste jeg vet er gjort er at denne har et K&N drop-in filter... Hvordan finne ut? Får se om jeg får sjangs til å teste med en G-tech en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2008 takker for svar, da er det bare og gå til innkjøp av en turbotryks måler=) og finne et bra sted for den,=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2008 Hvordan finne ut? Enklest; koble på ladetrykksmåler og les av maxtrykk. Finn så ut hva den skal lade orginalt. Gir deg iaffal en pekepinn på om den er org eller ei, men ikke nøyaktig effekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...