#1 Skrevet September 8, 2008 Hei! Har en Audi 90 Quattro 1990 modell 2.3E 10v NG. Plutselig forsvant blenden på bilen, har fullys, parklys og spredere, men altså ikke blend. Det begynner å bli nødvendig med blend nå mot høsten, så sitter litt med skjegget i postkassen her. Har skiftet lysbryteren, fikk tak i en brukt en, men dette hjalp ikke, regner med at ikke begge bryterene er i uorden, derfor spør jeg hva annet det kan være? Mvh.Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2008 Er det ikke relé på denne? Evt sjekke sikring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2008 Sjekket alle sikringene. Rele vet jeg ikke helt om det er eventuelt hvor det sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2008 Bumper denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2008 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2008 Sjekket noe så enkelt som pærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2008 jess de er sjekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2008 Sjekket du grundig stikken bak hendelen da du skiftet den? Kan være belegg, en stikke som ikke er på plass eller den kan være skadet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2008 Sjekke tenningsbryter?? skjedde på Passaten og transporteren min også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 16, 2008 Jeg byttet lysbryter på min 90. kjøpte fra skroten, fikk en ødelagt derfra. Så hvis du har kjøpt brukt bryter, prøv en annen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...