#1 Skrevet September 8, 2008 Noen som har peiling på hvordan utvekslingen det er på en Audi A4 1,8T quattro 1999mod, i diffen bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2008 3.89 mener jeg å huske Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2008 oki. Takk Mvh Emil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2008 Er det ikke 4:11 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2008 ikke vet jeg. derfor jeg spør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2008 Mener jeg har hørt at man kan ta en diff fra en B4 å putte i en B5 for å få diff sprerre. Og B4 har vel 4:11. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2008 (endret) mener jeg jeg har hørt noe sånn selv. men greit og får høre seg litt før jeg kjøper no deler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...