#1 Skrevet September 8, 2008 (endret) ............................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2008 Bakseter og framseter som skal fraktes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2008 Ja, og dørsider foran og bak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2008 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2008 Ingen som skal en tur til hovedstaden til helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2008 Jeg skal til Oslo etter planen den 10. oktober. Men det var om delene får plass i et bagasjerom i en stasjonsvogn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2008 Jeg skal til Oslo etter planen den 10. oktober. Men det var om delene får plass i et bagasjerom i en stasjonsvogn Skal ikke være noe problem å få de inn baki en stajonsvogn nei. Dette er delene det er snakk om: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2008 Jeg kan hjelpe til jeg Men må ha plass i baksetet også Bruker etter planen en Volvo V70, så er greit bagasjerom i den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2008 Jeg kan hjelpe til jeg Men må ha plass i baksetet også Bruker etter planen en Volvo V70, så er greit bagasjerom i den! Høres veldig bra ut, har en annen som skal gi svar ang frakt i løpet av uka også. Hvis han skal nedover før deg så gir jeg deg beskjed. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2008 Fint det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...