Samlebestilling? Agip olje.

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte eg skulle handle noen liter Agip olje herfra http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=79163&highlight=agip. Info om de forskjellige oljene ligger her http://www.agip-olje.no/articles.php?tPath=175_177_178.

 

Skal bestille om ikke så lenge, så tenkte hvis det e fler som vil være med så kan dere bare svare her på hvilken olje dere skal ha + hvor mye så ska eg lage en liste. Oljen blir sendt til jobben min og så kan eg levere det videre til dere.

 

Eg bestiller 10L 5w40 hts + 10L 10w60 racing.

 

Har aldri prøvd Agip olje men har surfet rundt noen timer nå og leser at de e på høyde om ikke bedre enn Castrol sin dyre high performance oljer.

 

PS. Frakten blir 150,- for en forsendelse. Bestiller vi for over 3000,- blir det gratis frakt.

 

Mvh

Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ordne det billigere enn det der, pleier å handle 30-40l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo fantastisk ut:) Eg kunne hvertfall trengt 10L 5w40 hts og 10L 10w60 racing. Har du noe pris på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg sko hatt olja t min 3,6 V8 PT og olja t automatkassen, men eg ane ikkje ka olja eg ska ha... tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ordne det billigere enn det der, pleier å handle 30-40l.

 

Klarer du å skaffe til neste uke? Kan godt plusse på 5L av hver av oljene hvis det blir rimeligere. Greit å ha litt på lur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se om jeg får til det, eneste er at jeg ikke har noe avtale på frakt. Pleier å dra å plukke det opp selv i oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se om jeg får til det, eneste er at jeg ikke har noe avtale på frakt. Pleier å dra å plukke det opp selv i oslo.

 

Høres bra ut. Kan sikkert sendes rimelig med nor cargo e.l. Bare gi meg en lyd når du vet mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt her Frank? Bare lurer for eg må/bør skifte olje når eg kommer hjem. Men kan jo bare handle en annen olje å kjøre med til du evt skaffer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått tid til å sjekke opp, men du kan godt bare bestille et annet sted. regner med du sikkert skal senere uansett. Jeg må dra å hente det selv, og jeg har ikke tid med det første

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og hadde faktisk tenkt på å bestille 10L 5w40 hts + 10L 10w60 racing. Så de hadde betydelig bedre priser på cuoresportivo.no forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått tid til å sjekke opp, men du kan godt bare bestille et annet sted. regner med du sikkert skal senere uansett. Jeg må dra å hente det selv, og jeg har ikke tid med det første

 

 

Okei. Bestiller en liten skvett en annen plass. Så hvis du husker det så kan du gi meg en lyd her inne eller på 990 91 321 når du ska hente til deg sjøl så e eg med å kjøpe litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og hadde faktisk tenkt på å bestille 10L 5w40 hts + 10L 10w60 racing. Så de hadde betydelig bedre priser på cuoresportivo.no forumet.

 

 

Må man være medlem for å handle der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.