#1 Skrevet September 8, 2008 Noen som vet hvordan / hvem som kan gjøre om 80' "look'en" til rs4 eller noe sporty på fronten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2008 S2/RS2-fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2008 Både S2 og RS2 fanger på cab ser meget bra ut... Men for all del ikke smekk på en slik singelframe-fanger... ser ikke ut i tåka en gang... ligger et bilde av en slik en inne på "du gjør det helt feil"-tråden her på forumet.. Og den såg liiite bra ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2008 80 cab har vel samme front som S2 originalt, og er i mine øyne perfekt til den bilen! Alternativet er RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2008 behold den orginal, s2 fangeren er den som klær bilen best synes jeg i hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2008 Facelift-fronten til Cab er også lekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2008 Facelift-fronten til Cab er også lekker He...? Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2008 http://www.audistory.24max.de/old2/pic2/b4-cabrio-open.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 8, 2008 S2-fanger er penest på det karosseriet, RS2-fanger er også flott, men da bør det være flere RS2-detaljer på bilen, som. f.eks speil, bakfanger, Cup-felger etc - synes jeg Singelframe-front på dette karosseriet (og de fleste andre) fra en helt annen tidsepoke blir fullstendig feil - ikke gjør den tabben, vær så snill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 8, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...