#1 Skrevet September 8, 2008 trenger å finne ut diameter på typisk vakumslange som er på turbotrykkmålere og N75 osv. er det 4mm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2008 Hei, altså innerdiameter på selveste hullet er vel 4-5 millimeter, men så lenge du har en god slangeklemme er det ingen problem vil jeg tro. du kan jo ev klippe av en liten bit å dra til en sjappe å måle, regner med det var den du skulle gjøre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 8, 2008 Hei, altså innerdiameter på selveste hullet er vel 4-5 millimeter, men så lenge du har en god slangeklemme er det ingen problem vil jeg tro. du kan jo ev klippe av en liten bit å dra til en sjappe å måle, regner med det var den du skulle gjøre:) skal handle på ebay ser du. så det står mellom 3-4-6-8mm så skulle visst det litt mer nøyaktig ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 8, 2008 gå for 4 da:) hvorfor måler du bare ikke selv på det orginale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 8, 2008 Meiner jeg brukte 4mm sist jeg handlet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2008 gå for 4 da:) hvorfor måler du bare ikke selv på det orginale? kunne seff gjort det, det er jo klart det beste, men jeg er sykmeldt så er ikke helt i form til å skru for tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2008 Meiner jeg brukte 4mm sist jeg handlet... Tar sjansen på å bestille 4mm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2008 Tar sjansen på å bestille 4mm:) 4mm funker bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...