diameter på vacumslanger?? haster:)

Anbefalte innlegg

trenger å finne ut diameter på typisk vakumslange som er på turbotrykkmålere og N75 osv.

er det 4mm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, altså innerdiameter på selveste hullet er vel 4-5 millimeter, men så lenge du har en god slangeklemme er det ingen problem vil jeg tro. du kan jo ev klippe av en liten bit å dra til en sjappe å måle, regner med det var den du skulle gjøre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, altså innerdiameter på selveste hullet er vel 4-5 millimeter, men så lenge du har en god slangeklemme er det ingen problem vil jeg tro. du kan jo ev klippe av en liten bit å dra til en sjappe å måle, regner med det var den du skulle gjøre:)

skal handle på ebay ser du. så det står mellom 3-4-6-8mm så skulle visst det litt mer nøyaktig ja;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå for 4 da:) hvorfor måler du bare ikke selv på det orginale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meiner jeg brukte 4mm sist jeg handlet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå for 4 da:) hvorfor måler du bare ikke selv på det orginale?

kunne seff gjort det, det er jo klart det beste, men jeg er sykmeldt så er ikke helt i form til å skru for tiden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meiner jeg brukte 4mm sist jeg handlet...

Tar sjansen på å bestille 4mm:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar sjansen på å bestille 4mm:)

4mm funker bra. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.