Vr6 drar ikke på fullgass

Anbefalte innlegg

ok. Da skal jeg sjekke d. takk for opplysninga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. Da skal jeg sjekke d. takk for opplysninga

 

Hva sier Vag Com ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hadde en liten tanke angående at bilen ikke gikk skikkelig! Du kan jo sjekke om du har orginal Bensinpumpe på bilen. den orginale pumpen skal levere 4 Bar trykk, så hvs du ikke har det så må du ha en ny orginal pumpe. Kan være eg ikke har helt rett angående dette, men du kan jo sjekke ut dette.

Her e delenummeret på den orginale pumpen 1H0919651Q.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fant du den coilpacken til den prisen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er coilpacken skifta , men den blei ikke noe bedre.... Så nå må jeg ha noe ekspert hjelp her. Noen som kan hjelpe meg med vagcom? Bor i oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja kjøper den i fra england. 1100 med frakt + evnt toll.

 

skal bytte ,men er helt sikker på d ikke er d som gjør d. har sjekket dysene og bensin får den.

 

Bor 60 mil fra Oslo og kan dessverre ikke hjelpe deg med vag-com. Men hvor i England kjøpte du coilpack'en? Er det en bra side med VR6 -deler der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpt på ebay.co.uk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det flere coilpacker der? jeg trenger også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp lå flere ute. jeg kjøpte oss en som kaller seg for daytonagblimited , og han har flere coilpack liggende. Tok en uke fra jeg best til den kom på døren , forutsetning at du bet med engang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ga 1200.- med frakt. så får jeg toll avgift snart. den er vel på 150 mener jeg den va.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som kan skru på min vr6? Den må times på nytt har jeg fått vite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som kan skru på min vr6? Den må times på nytt har jeg fått vite.

 

Hva vil det si at den må times på nytt? Kjedelig å høre at du har problem me bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

register kjede er blitt satt på feil. Har vært sånn siden jeg kjøpte den. Sliter med å få noen til å gjøre jobben. Så hvis du vet om noen så skrik ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

register kjede er blitt satt på feil. Har vært sånn siden jeg kjøpte den. Sliter med å få noen til å gjøre jobben. Så hvis du vet om noen så skrik ut.

 

Må jo av med girkassa da.. så det er ikke lettvindt kan du si... og om det er satt feil er det ikke lurt å bruke bilen. da du kan få motorras.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp jeg vet d er en del jobb,men d må da være noen som har lyst til å tjene penger... nei bilen er ikke i bruk ,den står i ro. så hvis der vet om noen som kan skru på bilen så si i fra... har hatt en del jobb og kostnader på den så d begyner å bli på tid å få denne på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei,je hadde samma prob på min vr6.å så stoppa,n til slutt.skifta mengdemeteret å da gikk den som faen att!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.