8,5+9,5x19" på 3bg - vil ha kant, hvilke (fornuftige) alternativer finnes?

Anbefalte innlegg

Lyst å bytte ut til nye felger neste år, og vurderer da å gå ned til 19" for å få litt mer gummi og samtidig kanskje få større utvalg av felger med bred kant - samt "staggered look". Likte svært godt looken på Passaten til Morten Øiamo med denne comboen.

Dekkene på 20" er utslitte og da føler jeg det er riktig tidspunkt å finne noen nye hjul iløpet av vinteren.

Hvilken ET bør jeg gå for? Skal brette inn/valse foran og bak - men tenkte ikke å strekke skjermene noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sær og vil ikke ha svarte senter.

De TSW-felgene var jo ikke så dumme - vet du hvor bred kant det er på dem? 8" framhjul da...men en liten spacer ordner vel det. Har jo 8,5" nå og kunne godt hatt 5mm spacer på dem.

Disse er jo i chrome så passer jo temaet på bilen min.

Vil disse gå på Passaten sånn høvelig greit?

Har sendt ham melding nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke ha 235 på 8". Blir jo rene ballong stilen :P Synes (merkelig nok) at 225 på 8,5" er perfekt, men det kommer vel tilslutt an på hvordan dekkene er utformet. Når det gjelder spacing så tror jeg ikke du skal space så mye framme med 8-8,5" og et35. Ser hos meg at det ikke er veldig mye å gå på hvis du skal ha bilen lav. Såvidt jeg får fingrene mellom hjulbuen og dekket på min og det er vel fortsatt 4-5 cm å skru, og har likevel fint klart å "bulke" skjermen på innersiden, men dette vet du vel alt om fra før tenker jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan ikke ha 235 på 8". Blir jo rene ballong stilen :P Synes (merkelig nok) at 225 på 8,5" er perfekt, men det kommer vel tilslutt an på hvordan dekkene er utformet. Når det gjelder spacing så tror jeg ikke du skal space så mye framme med 8-8,5" og et35. Ser hos meg at det ikke er veldig mye å gå på hvis du skal ha bilen lav. Såvidt jeg får fingrene mellom hjulbuen og dekket på min og det er vel fortsatt 4-5 cm å skru, og har likevel fint klart å "bulke" skjermen på innersiden, men dette vet du vel alt om fra før tenker jeg :)

nei, på 8" ville jeg normalt hatt 205 eller maks 215. Synes også 225 på 8,5" er fint.

Sånn sett er de TSW'ene et dårlig alternativ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe ballong-preg over de TSw felgene da jeg har sett de selv live. Tror de hadde passet bra på din bil siden har mye krom fra før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal høre med ham om han kan ta noen bedre bilder.

En fordel er jo at med de dekkene han har på får riktig load index til Passaten. Betryggende når man skal trekke vogn - etter sommerens dekktrøbbel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.