#1 Skrevet Oktober 29, 2004 dette er sykt! noe av det råeste v8`n jeg har sett... 740 hk eller noe. og du teller rett! 8 turboer!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2004 ett til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2004 Argh.. Har lett og lett etter denne. VET den har blitt postet før, og jeg har lastet ned opptil flere filmer med denne. MEN, jeg finner ikke en dritt på pesen, så.. Tøff bil er det uansett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2004 ahhh... er nok bra god lyd i den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2004 Sykt med 8 turboer ja Men 740hk var veldig lite?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2004 Under 100hk pr turbo. Moped turboer? Men veldig gjennomført bil!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2004 Her ligger mere bilder og videoer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2004 ja ja ...... Noen har tydligvis god tilgang på "snurrer" eller penger ;-) Kult var det da, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2004 Morsomt bygget og clean. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 13, 2004 med tanke på en jeg jobber med har litt over 600 hp i sin camaro med 0.5 bar trykk så var 740hp VELDIG lite Men herregud for et byggverk !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2004 Pimp My Ride? :D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2004 Hva er det den Bel Air'en har inne i dashbordet som gjør at det går 8 rør inn/ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 14, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Hva er det den Bel Air'en har inne i dashbordet som gjør at det går 8 rør inn/ut ? Det går ikke 8 rør ut av dashen, bare noen instrumenter som ligner rør... Og jeg tipper de går rett ned under bilen mellom dashen og motorrommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 14, 2004 Opprinnelig postet av Stian Brenna Det går ikke 8 rør ut av dashen, bare noen instrumenter som ligner rør... Og jeg tipper de går rett ned under bilen mellom dashen og motorrommet Jeg tror du misforsto meg her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 14, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Jeg tror du misforsto meg her... Hehe, både og... Tok feil av hva det er... Det nok ikke eksosen (da det er de 8 rørene som går rett ned), men luft inn til manifolden (tipper jeg). Rørene snur før dashen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...