9x20" og 10x20" på A4 B6?

Anbefalte innlegg

Sitter og titter på noen felger i fra US,og lurte på om noen har testet ut følgende på A4 B6?

 

Foran - 9x20" ET32

Bak - 10x20 ET35

 

Noen som vet om dette går på med bra senk? : klø :

 

Veeeeldig lyst på disse til sommeren.:tilber:

c1d1_1.JPG

c484_1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm,kan bli bra trangt bake med 10 toms felger vil jeg tro. Er jo begrenset hvilke dekk som blir "riktige" også. Er vel kun 225 og 235 dekk som er korrekt på A4 ? Siden du har quattro må du jo ha samme rulleomkretsen foran og bak. Dvs 225 eller 235 rund baut,blir bra strekt med 10 toms på begge alternativene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og titter på noen felger i fra US,og lurte på om noen har testet ut følgende på A4 B6?

 

Foran - 9x20" ET32

Bak - 10x20 ET35

 

Noen som vet om dette går på med bra senk? : klø :

 

Veeeeldig lyst på disse til sommeren.:tilber:

c1d1_1.JPG

c484_1.JPG

 

Høres litt bredt ut med ET32 og ET35 bak med såpass bredde. Foran kan det vel gå bra med litt småvals/oppbrett av flens med smale 225/30 dekk. Bak vil nok felgen subbe rett i skjermen med 225 (hvis man får luft i dette) eller 235 dekk, så kanskje knallstiv bil og 265/25 fra Hankook er tingen der evt. Men som sagt, vil nok subbe godt i utg.punktet dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,da vet jeg det.trodde nok det ble litt bredt med såpass lav ET ja. :( Da får vi gå ned på ET og litt på bredden,som 8,5" foran og 9,5" bak. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiiin kant da! : ja :

 

Mhm,var det! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,da vet jeg det.trodde nok det ble litt bredt med såpass lav ET ja. :( Da får vi gå ned på ET og litt på bredden,som 8,5" foran og 9,5" bak. :)

 

Gå opp på ET kanskje... 9x20 ET35 eller 9,5x20 ET40 vil nok være knall på bilen din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå opp på ET kanskje... 9x20 ET35 eller 9,5x20 ET40 vil nok være knall på bilen din :)

 

Hehe,opp på ET så klart ja... : bh :

Noe bredt med kant blir det uansett,enten 19" eller 20". :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som HAR prøvd 10X20 Bak på denne bilen. Da med ET35 ??

 

Fint om flere har erfaring, og sorry for "kupping" av tråden din men ville ikke lage en ny siden jeg egentlig lurer på det samme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som HAR prøvd 10X20 Bak på denne bilen. Da med ET35 ??

 

Fint om flere har erfaring, og sorry for "kupping" av tråden din men ville ikke lage en ny siden jeg egentlig lurer på det samme..

 

Jeg hadde 9,5x19 før på min. ET35. Dette stakk ca 1 cm utenfor skjermkanten. Så vil tro det stikker enda mer utenfor med 10x20 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.