#26 Skrevet Juni 1, 2010 kor mye ska du ha for 2 stk.Ducati felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 2, 2010 hvor sterk får lakken? jeg har prøvd og lakkere med mitt sett(chicago tror jeg) men får ikke lakken til å henge særlig. har egetlig gitt opp hele greia. fliser av med et lett slag bruker du sånn jernvæske(klar væske med jern pulver i eller noe sånt)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 2, 2010 Bruker ikke jernvæske nei, vet ikke hva det er. Ser at på metaller det har vært korrosjon holder det ikke over tid. Foreksempel på eksos. Det er nok store forskjeller på pulver også, farger er nok mye dårlig holdbare en basic farger beregnet på industrien. Det viktig er grunn arbeidet, legge ned mye arbeid i det så mann er sikker på rent metall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 16, 2010 Dette må jeg prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 13, 2010 Tror du slangeklemmer tåler pulverlakk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 13, 2010 Tror du slangeklemmer tåler pulverlakk? så lenge det er av elektrisk ledende materiale så tåler det pulverlakk. Hvor lenge lakken henger er avhengig av grunnarbeidet envt bruksområdet. Glassblåsing setter seg i porene på metallet og kommer ut når det varmes, sand er bedre da det er grovere. Må vaske nøye etterpå. Får noe alu oxid blåsestoff som er godsaker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 13, 2010 så lenge det er av elektrisk ledende materiale så tåler det pulverlakk.Hvor lenge lakken henger er avhengig av grunnarbeidet envt bruksområdet. Glassblåsing setter seg i porene på metallet og kommer ut når det varmes, sand er bedre da det er grovere. Må vaske nøye etterpå. Får noe alu oxid blåsestoff som er godsaker. Mye arbeid med andre ord.. Men jeg må jo ha noe å pusle med etterhvert Jeg tror jeg skal gi det et forsøk ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 14, 2010 Vanlige slange klemmer med snekke skrue skjærer nok bare lakken og vil bli ødelagt. Men sånne må det nok gå med: https://gundersenmotorsport.secure.flexiweb.no/productview/20244471/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 14, 2010 Vi får teste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 19, 2010 Holder du enda på med dette? Har ganske mange motordeler jeg gjerne skulle hatt byttet farge på :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 22, 2010 også nysgjerrig på om du holder på med dette ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 22, 2010 Jaja er bare fyre i veien en pm det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 9, 2012 Hva tar du for pulverlakkering av 4x 18" S8 felger? Med og uten forarbeid? Og sku hatt tak i en grå/sort matt farge =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 9, 2012 Jeg er også interresert i pris på pulverlakkering av 4x20" RS6-2. Både med og uten forarbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 25, 2012 Jeg kan svare alle generelt på lakking av felger, jeg klarer ikke å gjøre det så billig som fengslet foreksempel. Jeg må gjøre alt arbeidet for hand. Små/spess andre ting og spess farger kan fikses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...