#1 Skrevet September 9, 2008 Hei! Jeg gjør en del enkel service selv på bilen min, blant annet oljeskift. Har noen erfaring med feilkodeleser? Med et slikt instrument skal en kunne lese feilkoder på bilen, samt fjerne eksempelvis oljevarsellys etter reparasjon. Jeg har også et airbag lys som lyser rødt på instrumentpanelet, og ønsker å sjekke feilkoden selv uten å måtte levere bilen inn.. Ser at biltema selger en slik til 799,-. Noen som har prøvd? Tips, råd og erfaringer mottas med stor takk! mvh torbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2008 Har aldri prøvd det eller hørt om det, men om du har ein laptop så kan du jo kjøpe deg vag com kabel, Her finner du vertfall ein som selger og han kjøpte eg av og det funker kjempe bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2008 Takk for svar! Hvordan finner jeg ut hvilken VAG COM kabel som passer til min bil? Ser at disse selges blant annet på finn.no til 299,- Noen som har prøvd? (Finnkode:14430596). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...