#1 Skrevet September 9, 2008 Heisann:D Har problemer med at bilen plutselig kobler ut den ene coilen. skjer ikke under noen spesielle forhold, bare når den føler før det. Har fått tips om å bytte tenningsmodulen, det er gjort uten forbedring. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2008 Lese av feilkoder med Vag-Com evt VAS ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2008 Jeg hadde lignende problem på min for noen år siden, da var det irring i de kontaktene som sitter med LMM ved luftfilteret, litt CRC eller elektrorens inn i der og det funket fint på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2008 okei,skal prøve på dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2008 Vet Bendik bendiksvold sliter med noe av det samme av å til, da må han bare klundre litt i en ledningsklatt oppved hjernene ., å så funker det igjenn.. så er vel dårlig kontakt ett sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2009 fant feilkilden, var sprekk i ene coilen. det klarte ikke verkstedet å finne:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...