#1 Skrevet September 9, 2008 Kan godt hende dere har sett denne før, men, men... Sinnsykt rå bil!!!:tilber: Autofil slaktet jo denne bilen i det siste bladet. Kongen av understyring og lyden var like spennende som en støvsuger... (har vel noe med at det ikke er BMW kanskje..) Mulig testføreren til Autofil ikke kan kjøre bil slik som denne mannen. Lyden er heller ikke noe å utsette på heller synes jeg da! http://www.automotorsport.se/tv/?m=15009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2008 hehe, morsom film! Absolutt en rå bil og hvem hører på Autofil uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2008 Kan godt hende dere har sett denne før, men, men...Sinnsykt rå bil!!!:tilber: Autofil slaktet jo denne bilen i det siste bladet. Kongen av understyring og lyden var like spennende som en støvsuger... (har vel noe med at det ikke er BMW kanskje..) Mulig testføreren til Autofil ikke kan kjøre bil slik som denne mannen. Lyden er heller ikke noe å utsette på heller synes jeg da! http://www.automotorsport.se/tv/?m=15009 I år har han autofil journalisten bestemt seg for å ikke like Audi. Når RS6 som har fått så mye positiv omtale i verdenspressen, blir slaktet på den måten, er det om ikke annet useriøst. Når TTS som og har opparbeidet seg et veldig positivt intrykk i pressen blir totalslaktet på samme måte, kan man begynne å lure på om han har en eller annen agenda mot audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2008 I år har han autofil journalisten bestemt seg for å ikke like Audi. Når RS6 som har fått så mye positiv omtale i verdenspressen, blir slaktet på den måten, er det om ikke annet useriøst. Når TTS som og har opparbeidet seg et veldig positivt intrykk i pressen blir totalslaktet på samme måte, kan man begynne å lure på om han har en eller annen agenda mot audi. Har fått samme inntrykket selv. Uansett hvor rå eller bra Audi de tester, er det bare negativ kritikk. Uansett hva slags BMW de tester derimot, er kongebil... Hmmm.... Blir nok ingen fornyelse av abbonementet på Autofil her i huset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2008 Rått !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2008 NAM!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2008 Det var Rs6'n sin! Så ikke ut som den var fryktelig vanskelig å få ut i sladd akkurat! Drømmebil nr 1! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2008 Digger hvordan Automotorsport tester bilene,de er jo av en helt annen liga en Autofil! Rs6`n var jo porr,eneste er at jeg synes litt synd på "Victor" baki der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 9, 2008 (endret) Kan godt hende dere har sett denne før, men, men...Sinnsykt rå bil!!!:tilber: Autofil slaktet jo denne bilen i det siste bladet. Kongen av understyring og lyden var like spennende som en støvsuger... (har vel noe med at det ikke er BMW kanskje..) Mulig testføreren til Autofil ikke kan kjøre bil slik som denne mannen. Lyden er heller ikke noe å utsette på heller synes jeg da! http://www.automotorsport.se/tv/?m=15009 Leste også Autofil-artiklene, både fra testkjøringen sist og nå i siste bladet ifm testkjøringen på bane av mange biler. En ting jeg stusset litt over: Hvis Audi RS6'en har så vanvittig dårlig kjøreegenskaper, hvordan kan det da ha seg at den kjørte fortere rundt testbanen enn Audi S5, BMW M3 cab, TTS, Vauxhallen etc etc. Kun de seriøse sportsbilene var raskere og selv de ikke så mye...0,7 sek bak Corvette C6 på rundetid ca 1:15 er jo egentlig dritbra for en bil på 2 tonn. Nei Audi mangler visst x-faktoren som oversatt betyr mulighet til å sladde, en aktivitet totalt uinteressant for de som kjøper quattro til 2 mill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 9, 2008 "Reportasjene" til Autofil er vel noe av det mere useriøse synes jeg. Bestiller meg en RS6 når Norsk Tipping ringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 10, 2008 HEFTIG kjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 10, 2008 HEFTIG kjøring So much for understeer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 10, 2008 Leste også Autofil-artiklene, både fra testkjøringen sist og nå i siste bladet ifm testkjøringen på bane av mange biler. En ting jeg stusset litt over: Hvis Audi RS6'en har så vanvittig dårlig kjøreegenskaper, hvordan kan det da ha seg at den kjørte fortere rundt testbanen enn Audi S5, BMW M3 cab, TTS, Vauxhallen etc etc. Kun de seriøse sportsbilene var raskere og selv de ikke så mye... Nei Audi mangler visst x-faktoren som oversatt betyr mulighet til å sladde, en aktivitet totalt uinteressant for de som kjøper quattro til 2 mill Nå har den jo en ganske bra hestekraft fordel, men den er faktisk kjappere rundt Fiji Speedway enn R8! Og det var tilogmed i regnet.. Skal lit til og stoppe 2 tonn i 270 for så å dra den rundt en sving på klissvåt asfalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 10, 2008 Repost: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=131963 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 10, 2008 (endret) Pleier å ta det jeg leser av han Journalisten (Landsem eller noe slikt?) med en klype salt:p Begynte å lure litt i siste Autofil da RS6 var "kongen av understyring" og at V10ern, som forøvrig var en av verdens mest bortkastete motorkonstruksjoner, lagde like kjip lyd som støvsugeren hans. S5 hadde jo også et stort problem: understyring. Og når han kaller TTS for "Homsepatruljens førstevalg", viser det jo kun til at han står fast i gamle spor. Alikevell så er samtlige Audier blandt topp ti på rundetider, her må det jo være noe snusk? Topic: Kjempemorro å se at noen som KAN kjøre bil, tester RS6. Og forresten, jeg vil våge å si at den lyden fra V10 BiTurbo er hakket sintere enn en støvsuger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 10, 2008 ^den kommer jo og med sportseksos som ekstrautstyr snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 10, 2008 Jeg hadde helt klart valgt denne framfor Veldig mange sportsbiler også Drømmebil dette. Være så grom samtidlig som den er fult brukbar året RUNDT, er ikke mange biler som kan fronte med det. Er vel som flere sier enn må vel bare vente på Norsk Tipping eller Rikstotto før en slik kommer i gården her. ps. hvis støvsugeren min hadde hørtes sånn ut ville jeg ha hatt den med på rudskogen en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 10, 2008 helt værst bil.. Og autofil har jeg aldri brydd meg om, da de bare tenker på koppholdere og dritt.. Skulle gjerne hatt en sånn en.. Bare synd det bare er satt av 5-6 slike biler til norge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 10, 2008 Jeg vet en om som er solgt alt hvert fall bare synd den ikke er til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 10, 2008 Han idioten som skrev den reportasjen om RS6 skrev også en reportasje om hvor mye han (personlig) hater dieselbiler. Det er noe av det mest usaklige jeg har lest i det bladet, der overdrivelsene var dratt alt for langt. Autofilbladet mistet en stjerne i min bok etter at jeg leste den reportasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 10, 2008 Jeg vet en om som er solgt alt hvert fall bare synd den ikke er til meg Er vel hvertfall 2-3 som er solgt. Vi har solgt en, på Erik arnesen bryn.. Bilen hadde ALT utstyr, og keramiske bremser, prisen havnet på ca 2.5 millioner.. Var litt arti å ha klargjøring på den, selvom det er samme prosedyre som på alt annet:P fikk god tid til å bli kjent med den hvertfall, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 10, 2008 noen bilder under klargjøring: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 10, 2008 fins et ord for og beskrive det der: HEFTIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 10, 2008 Nydelig bil dette... Bilder fra hovedkvarteret i Østerrike. (Eg vart ikkje imponert over reportasjen til Landsem i Autofil eg heller, men han er da generelt negativ til Audi, når du kaller RS6 for møkkabil, da er du anten godt vant, eller så har ein ikkje peiling. Og at den understyrer, det gjer den sikkert, men ein ser og at det går an å ligge breit med denne. Så det er mulig at det har noke med sjåføren å gjere og. ) I`ll take two! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 10, 2008 :tilber: DRØMMEBIL Nr.1!! Den er alt i en bil. (Utenom cab da...). Fatter ikke hvordan en slik bil kan bli slaktet slik Autofil gjør. Hvis jeg hadde så mye penger og fikk kjøpe kun en bil, var nok denne desidert førstevalget mitt. (Sorry for å legge ut linken en gang til. Hadde ikke sett den, jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...