Anbefalte innlegg

Hei. Senka Min T4 ned mye i går.-Men den gynger som en gyngehest.

Noen som har vært borti dette før??

Er dette demperene som kan være for korte eller kan det være den gummi puta som sitter i forstillinga som butter tro??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da du senker T4 foran, justerer du jo skruen ( forspennet ) til torsjonsfjøra. Nettopp fordi fjøra er mindre spent nå enn den var da bilen hadde standard høyde, oppleves den og er mykere.

Det er iallefall min teori. Har aldri kjørt senket T4 så har derimot lite å samenlikne med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da du senker T4 foran, justerer du jo skruen ( forspennet ) til torsjonsfjøra. Nettopp fordi fjøra er mindre spent nå enn den var da bilen hadde standard høyde, oppleves den og er mykere.

Det er iallefall min teori. Har aldri kjørt senket T4 så har derimot lite å samenlikne med.

Ja det er jo sant nok.Den spretter i dumpene Men det er nå som å sitte på en sånn hoppe ball. Godt jeg ikke har silikon pupper, for da hadde jeg hatt gnagesår på brystvorten.: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.